چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
کد خبر: 202143

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی از کاهش ۱۰درصدی وقوع قتل در سراسر کشور خبر داد.

کاهش ده درصدی وقوع قتل در کشور

سلامت نیوز: رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی از کاهش ۱۰درصدی وقوع قتل در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع سانی شبکه خبر، سردار مقیمی در دومین نشست تخصصی روسای پلیس آگاهی استان ها افزود: یکی از توفیقات در خصوص کشف قتل و جنایات بکارگیری کارآگاهان بازنشسته است بطوریکه در بسیاری از استان ها حوزه های قضائی خواستار بکارگیری انان شده‌اند.


مقیمی درباره پرونده های سرقت های مسلحانه اضافه کرد: در مبارزه با قاچاق کالا تاکنون 27 طرح عملیاتی اجرا شده و 5 کارگاه آموزشی داشتیم که سعی کردیم با استفاده ازسایت پلیس آگاهی بحث قاچاق کالا را بصورت الکترونیکی پیگیری کنیم و خودرو هارا تحت نظارت دقیق قراردهیم و در واقع هر آنچه گمرک اطلاع دارد ما هم داریم.


وی ادامه داد: اکنون تمرکز ما بر محموله های قاچاق کالا و از بین بردن ظواهر آن و مبارزه با انجام دادن آن است به گونه ای که تاکنون 43 درصد افزایش کشفیات قاچاق کالا را داشته ایم اما آنچه مهم است ایجاد فضای ناامنی برای قاچاقچیان است.


مقیمی افزود: 22 طرح عملیاتی طی 52 مرحله در مقابله با سرقت انجام شده که 4670 خریدار اموال مسروقه دستگیر شده اند و 13هزار انواع سرقت نیز کشف شده است.


رئیس پلیس آگاهی بااشاره به سه ضلع سرقت مبنی بر سارق، مالخر و امنیت محیطی سارق، گفت: یکی از ارکان مهم مبارزه با سرقت، مقابله با خریداران اموال سرقت شده است.


سردار مقیمی تصریح کرد: تاکنون بیش از 4.5 درصد کاهش سرقت داشته ایم که در زمینه سرقت خودروها و منازل با صنوف مربوط آنها ارتباط برقرار کرده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha