بر اساس گزارش هایی که مسئولان داده اند، در مناطقی که آبشان آلوده به نیترات بوده، اصلاحاتی صورت گرفته است و در بخش هایی دیگر هم اقداماتی در حال انجام است

اقدامات اساسی برای تصفیه آب تهران در مناطق آلوده

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان از اقداماتی اساسی برای از بین بردن آلودگی و تصفیه آب تهران در مناطق جنوب شهر خبر داد.


به گزارش خانه ملت، پزشکیان نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به جلسات کمیسیون متبوعش با مسئولان وزارت بهداشت و درمان برای بررسی مساله آلودگی آب تهران، گفت: بر اساس گزارش هایی که مسئولان داده اند، در مناطقی که آبشان آلوده به نیترات بوده، اصلاحاتی صورت گرفته است و در بخش هایی دیگر هم اقداماتی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه آلودگی ها بیشتر معطوف به مناطق جنوبی شهر تهران است، اظهار داشت: در بخش هایی از این مناطق آب چاه هایی را که منشا آلودگی بود قطع کرده اند. فشار آب را در مناطق شمالی شهر تهران که آبشان از سد کرج تامین می شود، پایین آورده اند تا به قسمت های جنوب هم برسد و در قسمت هایی هم دستگاههای تصفیه آب گذاشته اند.
پزشکیان ادامه داد: در مناطقی هم که نتوانسته اند هیچ کدام از این اقدامات را انجام دهند، آب بطری به خانه ها می دهند.

وی در پاسخ به سوالی درباره آلودگی آب های معدنی نیز گفت: وزارت بهداشت و درمان گزارش داده است که چندین نمونه از این آب ها را بررسی کرده اند و تاکنون آلودگی مشاهده نشده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha