مدیر پروژه طرح ایجاد مراکز غربالگری و تشخیص سرطان و شیمی درمانی گفت: عملیات اجرایی 10 پروژه با زیربنای 6012 مترمربع و 90 تخت شیمی درمانی سرپایی به اتمام رسیده است.

تکمیل بیش از 21 هزار مترمربع مرکز غربالگری و تشخیص سرطان تا پایان امسال

سلامت نیوز:مدیر پروژه طرح ایجاد مراکز غربالگری و تشخیص سرطان و شیمی درمانی گفت: عملیات اجرایی 10 پروژه با زیربنای 6012 مترمربع و 90 تخت شیمی درمانی سرپایی به اتمام رسیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،ساسان بلدی، مدیر پروژه طرح ایجاد مراکز غربالگری و تشخیص سرطان و شیمی درمانی سرپایی اظهار کرد: این طرح یکی دیگر از بسته‌‌های طرح تحول سلامت است که با هدف اطلاع رسانی و آموزش عموم برای پیشگیری به صورت گسترده در سطح کشور، انجام تست‌های غربالگری برای تشخیص به موقع بسیاری از سرطان‌ها و خدمات پیگیری‌های پس از درمان و خدمات مراقبت‌های التیامی و مددکاری در شهریورماه 94 به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ و سپس عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته 18 برنامه فیزیکی و چهار نقشه الگوی معماری براساس متراژ و تعداد دستگاه تشخیص و تخت شیمی درمانی تهیه و تنظیم و به دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

مدیر پروژه طرح ایجاد مراکز غربالگری و تشخیص سرطان و شیمی درمانی سرپایی در خصوص پروژه‌هایی که تاکنون به اتمام رسیده است، گفت: هم اکنون عملیات اجرایی 10 پروژه با زیربنای 6012 مترمربع و 90 تخت شیمی درمانی سرپایی به اتمام رسیده است و پیش بینی می‌‌کنیم عملیات اجرایی 21 پروژه دیگر با زیربنای 15 هزار و 331 متر مربع و 114 تخت شیمی درمانی سرپایی تا پایان امسال به اتمام برسد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha