رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، خواستار توجه مسئولان نظام سلامت به خواسته عمومی پرستاران شد و گفت: جامعه پرستاری در انتظار اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستار است.

خواسته عمومی پرستاران از مسئولان نظام سلامت کشور

سلامت نیوز:رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، خواستار توجه مسئولان نظام سلامت به خواسته عمومی پرستاران شد و گفت: جامعه پرستاری در انتظار اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستار است.

به گزارش سلامت نیوز  به نقل از نظام پرستاری، دکتر علی محمد آدابی در نشست فعالین صنفی گیلان، افزود: گیلان همواره بواسطه سوابق تاریخی درخشان خود از جمله استان های پیش رو و اثر گذار در زمینه های مختلف بوده و پرستاران متعهد این سرزمین نیز بارها و بارها در صحنه های مختلف ظرفیت ها و توانمندی های خود را به خوبی نشان داده اند که مایه مباهات و افتخار است.

وی حضور پرستارانی سخت کوش و صبور که با وجود همه مشکلات موجود، مسئولانه بر بالین بیماران حاضر می شوند و دلسوزانه و از سر محبت، رنج و درد بیماران را مرهم می بخشند، مایه مباهات و افتخار دانست و تاکید کرد: تلاش و پیگیری مداوم، لازمه فعالیت های صنفی جهت به ثمر نشستن تلاش ها است.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور در ادامه بر لزوم درک متقابل همکاران جهت بررسی و پیگیری مشکلات موجود تاکید کرد و گفت: با تعامل و برقراری ارتباطی دوسویه فی مابین بدنه پرستاری و مدیران ارشد پرستاری مراکز، می توان گامی موثر در ارتقای پرستاری در همه سطوح برداشت.

وی با تاکید بر همراهی و همکاری نزدیک تیم درمانی اعم از پزشک و پرستار جهت فراهم ساختن و ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیماران و مراجعه کنندگان خاطر نشان شد: اگر هر کدام از این تیم درمانی در ارائه خدمات لامت محور، نقش اثر گذار خود را به خوبی ایفا نکند شاهد عملکرد و خروجی مناسب در این حوزه نخواهیم بود، لذا همکاری و درک متقابل در این زمینه لازمه پویایی و موفقیت در حوزه است.

آدابی در ادامه از تلاش های صورت گرفته پیرامون مطالبات جامعه پرستاری در حوزه های مختلف توضیحاتی ارائه داد و یادآور شد: همواره راه عدالت خواهی و حق جویی با مشکلات و مسائلی همراه بوده که تنها با ممارست، برنامه ریزی دقیق و تلاش مستمر قابل دستیابی است.

وی در پایان از اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری خبر داد و افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از طریق نمایندگان مجلس و کمیته مشترک سازمان نظام پرستاری و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تمام توان خود را جهت اجرای خواسته دیرینه پرستاران بکار خواهیم بست و امیدواریم مسئولین وزارت بهداشت نیز مساعدت لازم را  به عمل آورند و در صدد اجرای این خواسته عمومی پرستاران برآیند.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha