خانواده یک دختر پس از اینکه به علاقه پسری به دخترشان پی بردند وی را گروگان گرفتند.

یک خانواده، خواستگار دخترشان را گروگان گرفتند

سلامت نیوز: خانواده یک دختر پس از اینکه به علاقه پسری به دخترشان پی بردند وی را گروگان گرفتند.

به گزارش سلامت نیوز، «خبرجنوب» نوشت: چند روز قبل مردی سراسیمه نزد مأموران پلیس شیراز رفت و مدعی شد که افراد ناشناسی پسرش را دزدیده و تهدید کرده اند که وی را به قتل می رسانند.

این مرد مدعی شد: چند ساعت قبل زمانی که پسرم قصد داشت به خانهمان برگردد، چند نفر او را ربودند و همان موقع از یک شماره با من تماس گرفتند و تهدیدم کردند که پسرم را می کشند. آنها گفتند که اگر ماجرا را به پلیس بگویم دیگر پسرم را نخواهم دید. بعد از تماس آنها، وقتی از ماجرای ربوده شدن پسرم اطمینان یافتم، ترسیدم که پلیس را در جریان قرار دهم اما بعد از گذشت حدود 1.5 ساعت از ماجرا، سرانجام تصمیم گرفتم راهی کلانتری شوم و از مأموران کمک بخواهم.

شروع تحقیقات

با اظهارات این مرد، تیمی از مأموران زیرنظر پلیس آگاهی وارد عمل شدند و تحقیقات برای یافتن ردی از آدمربایان شروع شد. کارآگاهان در ابتدا با چند فرضیه روبه‌رو بودند. احتمال داشت آدم‌ربایان از قبل با پدر گروگانشان اختلاف مالی یا خانوادگی داشته و به همین دلیل دست به آدم ربایی زده باشند. همچنین این فرضیه وجود داشت که آنها از قبل این خانواده را زیرنظر گرفته و یا اینکه آدم‌ربایی انگیزه دیگری داشته و در نهایت آنها نقشه گروگانگیری را عملی کرده‌اند.

در چنین شرایطی تیم تحقیق به پرس و جو از خانواده گروگان پرداخت تا شاید بتواند سرنخی از آدمربایان پیدا کند.

چند ساعت از ماجرای گروگانگیری گذشته و در این مدت آدمربایان چندین بار از محلهای مختلف با خانواده گروگانشان تماس گرفته بودند. درحالی‌که تیم‌های عملیاتی پلیس برای حل این پرونده به‌صورت آماده باش درآمده بودند، سرنخهایی به دست آمد و فاش کرد که این خانواده با هیچ کس اختلافی نداشته است از این رو تحقیقات پیرامون این موضوع متمرکز شد و ماموران توانستند سرنخ هایی به دست آورند.

افشای راز این آدم‌ربایی

در حالی که تحقیقات پیرامون این آدمربایی آغاز شده بود ماموران توانستند سرنخ هایی به دست آورده و پی ببرند که گروگان از مدت ها قبل به دختر جوانی علاقه مند بوده و چندین بار از طرف خانواده این دختر تهدید شده که اگر دست از سر دخترشان برندارد او را به قتل می رسانند. از این رو ماموران احتمال دادند که خانواده این دختر در آدم ربایی نقش دارند.

به همین دلیل تحقیقات در این رابطه متمرکز شد و با به دست آوردن سرنخ هایی فاش شد که این آدم ربایی توسط خانواده دختر جوان عملی شده است.

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان کوار و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه ماموران مخفیگاه این آدم ربایان را محاصره کردند. در ادامه این عملیات پلیسی یکی از گروگانگیران دستگیر و فرد گروگان گرفته شده آزاد شد.

اعتراف به آدم ربایی

در بازجویی های صورت گرفته از این آدم ربا وی مدعی شد پس از پی بردن علاقه گروگان به یکی از بستگان نزدیکش چندین بار از او خواسته که دست از این کارهایش بردارد اما او همچنان بر روی این موضوع پافشاری کرده است از این رو روز حادثه با قصد و نیت قبلی پسر جوان را دزدیده و به یکی از روستاهای کوار برده و تهدید کرده که اگر دست از سر آن دختر برندارد او را می کشد.

این گروگانگیر در تمامی مراحل تحقیقات به بزه ارتکابی اعتراف کرد. بدین ترتیب پرونده وی با صدور قرار عدم صلاحیت از دادسرای کوار به شیراز ارسال و تحقیقات در خصوص زوایای پنهان این آدم ربایی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha