رئیس جمعیت هلال‌احمر در حاشیه برگزاری همایش تهیه و تدوین برنامه پنج‌ساله جمعیت هلال‌احمر، از پایگاه‌های امدادی و دریایی این جمعیت در منطقه آزاد کیش بازید کرد و در دیدار با امدادگران مستقر در پایگاه‌ها، قول مساعد داد تا در اسرع وقت نسبت به تجهیز پایگاه‌ها اقدام شود.

قول رییس جمعیت هلال احمر برای تجهیز پایگاه‌های امدادی و دریایی منطقه آزاد کیش

سلامت نیوز:رئیس جمعیت هلال‌احمر در حاشیه برگزاری همایش تهیه و تدوین برنامه پنج‌ساله جمعیت هلال‌احمر، از پایگاه‌های امدادی و دریایی این جمعیت در منطقه آزاد کیش بازید کرد و در دیدار با امدادگران مستقر در پایگاه‌ها، قول مساعد داد تا در اسرع وقت نسبت به تجهیز پایگاه‌ها اقدام شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر سید امیرمحسن ضیائی در حاشیه برگزاری همایش تهیه و تدوین برنامه پنج‌ساله جمعیت هلال‌احمر با حضور در پایگاه‌های امدادی و دریایی این جمعیت با امدادگران مستقر در پایگاه‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.


رئیس جمعیت هلال‌احمر در پایگاه امداد دریایی جمعیت هلال‌احمر کیش در جمع امدادگران قول مساعد داد تا نسبت به تجهیز این پایگاه اقدام شود.
بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی در دفتر یادبود پایگاه دریایی امام حسین(ع) نوشت: «توفیق حضور در این پایگاه را یافتم، پایگاهی با جوانانی پرانرژی برای خدمت به مردم؛ برای همه آنها آرزوی توفیق، سعادت و سلامت می‌کنم و از داشتن چنین امدادگران و نجاتگرانی در جمعیت هلال احمر به خود افتخار می‌کنم.»


وی در ادامه بازدید از پایگاه‌های هلال‌احمر کیش ضمن حضور پایگاه اورژانس مستقر در فرودگاه، بر برگزاری دوره‌های امدادی تخصصی برای امدادگران مستقر در پایگاه تاکید کرد.


  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha