مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نبود اعتبارات را علت تأخیر در پرداخت معوقات پرستاران برشمرد و افزود: آخرین پرداخت کارانه و اضافه‌کار پرسنل بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا خردادماه بوده است.

نبود اعتبارات علت تأخیر در پرداخت معوقات پرستاران

سلامت نیوز: مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نبود اعتبارات را علت تأخیر در پرداخت معوقات پرستاران برشمرد و افزود: آخرین پرداخت کارانه و اضافه‌کار پرسنل بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا خردادماه بوده است.

به گزارش سلامت نیوز، اکبر ویسی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری اظهار کرد: مسئولان دانشگاه نسبت به پرداخت بقیه کارانه و اضافه کار پرسنل تا پایان سال قول مساعد داده است و رئیس دانشگاه نیز خود پیگیر پرداخت مطالبات پرسنل بیمارستانی است.

وی با بیان این‌که این تأخیر در پرداخت معوقات شامل همه پرسنل حتی پزشکان هم می‌شود، افزود: در اجرای طرح تحول سلامت همه بخش‌های مرتبط به‌درستی به تعهدات خود عمل نکردند که سبب کاهش اعتبارات و نقدینگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شده است.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری کرمانشاه با اعتقاد به این‌که با افزایش میزان تعرفه‌ها درآمد بیمارستان‌ها هم افزایش یافته است، گفت: البته سازمان‌های بیمه‌گر نیز نسبت به افزایش هزینه‌ها و کمبود اعتبار گله‌مند هستند.

ویسی با بیان این‌که اما در این میان پزشکان بیشتر متنفع می‌شوند، یادآور شد: کاهش نقدینگی علت تأخیر در پرداخت معوقات پرسنل مراکز درمانی و بیمارستان‌هاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha