پنجشنبه ۴ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 20246

این محموله شامل 16 هزار تخته پتو است كه در اختیار سیل‌زدگان در بخش‌های مختلف پاكستان قرار می‌گیرد.

سلامت نیوز:16 هزار تخته پتو در قالب ششمین محموله كمك‌های انسان‌دوستانه ایران به سیل‌زدگان پاكستانی توسط هلال احمر هرمزگان به این كشور ارسال شد.

به گزارش  فارس سرپرست جمعیت هلال احمر هرمزگان شامگاه چهارشنبه در حاشیه ارسال ششمین مجموله كمكی به پاكستان با بیان اینكه جمهوری اسلامی ایران از نخستین كشورهایی بود كه محموله‌های كمكی خود را به كشور سیل‌زده پاكستان ارسال كرد اظهار داشت: به دلیل توانمندی و سرعت عمل جمعیت هلال احمر هرمزگان در امر بسته‌بندی و بارگیری محموله‌های مورد نظر این استان و بندرعباس برای ارسال كمك‌های كشورمان به پاكستان انتخاب شده‌اند.
حسین پارسایی با بیان اینكه این محموله كه دومین محموله ارسالی از بندرعباس به پاكستان است، اضافه كرد: این محموله شامل 16 هزار تخته پتو است كه در اختیار سیل‌زدگان در بخش‌های مختلف پاكستان قرار می‌گیرد.
وی افزود: جمعیت هلال احمر هرمزگان آماده دریافت كمك‌های نقدی و سایر كمك‌ها برای سیل‌زدگان پاكستانی است و در همین راستا اقدام به پرپا كردن 12 چادر در سطح استان با هدف جمع‌آوری كمك‌های نقدی مردم می‌كند.
سرپرست جمعیت هلال احمر هرمزگان با بیان اینكه در مرحله بعد نیز كه مقدمات آن فراهم شده، هلال احمر كمك‌های مالی مردم را جمع‌آوری كرده و ارسال می‌كند اضافه كرد: حساب 99999 بانك ملی نیز پذیرای كمك‌های مالی مردم است.
پارسایی در خاتمه با اشاره به حادثه‌خیزی هرمزگان یادآور شد: ساماندهی نیروها برای ارسال اینگونه كمك‌ها برای نیروهای هلال احمر استان به عنوان تمرین و مانور به حساب می‌آید تا بتوانند با استفاده از تجربیات كسب شده در مواقع بحرانی به بهترین نحو مطلوب در صورت نیاز به مردم و مناطق بحران‌زده كمك كنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha