رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع زمین‌لرزه 4.7 ریشتری در بوشهر گفت: بر اساس بررسی تیم‌های ارزیاب در 25 روستا، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است.

زمین‌لرزه 4.7 ریشتری در بوشهر/ ارزیابی خسارات احتمالی زمین‌لرزه در 25 روستا

سلامت نیوز:رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع زمین‌لرزه 4.7 ریشتری در بوشهر گفت: بر اساس بررسی تیم‌های ارزیاب در 25 روستا، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،مرتضی سلیمی  با اشاره به وقوع زمین‌لرزه 4.7 ریشتری در استان بوشهر اظهار داشت:‌ این زمین‌لرزه 4:12 بامداد امروز در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داد.

وی افزود: نیروهای هلال‌احمر بلافاصله با معاونت امداد و نجات استان بوشهر ارتباط برقرار کرده و تیم‌های ارزیاب از بوشهر، برازجان، گناوه و دشتستان به منطقه حادثه‌دیده اعزام شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اعلام آمادگی سه استان جهت کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی گفت: طی تماس تلفنی با کشیک استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان آمادگی در ارتباط با زمین‌لرزه‌های متوالی استان بوشهر صورت پذیرفت.

سلیمی اضافه کرد: در ابتدای امدادرسانی مناطق حادثه‌دیده شامل 19 روستا که پرجمعیت‌ترین آنها روستاهای شبانکاره، خلیفه، محمدجمالی بود مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات واصله، 25 روستا مورد ارزیابی تیم‌های امدادی قرار گرفته که خوشبختانه تلفات جانی زمین‌لرزه بر جای نگذاشته است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha