گلایه‌های برخی بیماران در زمینه تزریق داروی موثر در درمان ایدز (آیمود) باعث شد مركز تحقیقات ایدز به فكر تولید نوع خوراكی این دارو بیفتد.

«آیمود» خوراكی به بازار می‌آید
سلامت نیوز: رییس مركز تحقیقات ایدز اظهار كرد: گلایه‌های برخی بیماران در زمینه تزریق داروی موثر در درمان ایدز (آیمود) باعث شد مركز تحقیقات ایدز به فكر تولید نوع خوراكی این دارو بیفتد.

به گزارش ایسنا، دكتر مینو محرز با اعلام این خبر گفت: در تهیه داروی آیمود از عصاره سه گیاه استفاده شده و این دارو كه به شكل تزریقی طی مراحل پیچیده آزمایشگاهی تهیه می‌شد، برای رفع گلایه بیماران از تزریق آن، بزودی با نوع خوراكی هم به بازار خواهد آمد.

وی خاصیت تنظیم كنندگی سیستم ایمنی بدن را ویژگی آیمود اعلام كرد و افزود: خواص آنتی‌اكسیدان قوی، محرك ساخت اینترفرون گاما و محرك آزادسازی انرژی سلولی از دیگر اثرات شناخته شده آیمود هستند.

به گزارش وب‌دا، محرز با اشاره به این كه تاكنون در جهان هزار و 200 تركیب به عنوان تعدیل كننده سیستم ایمنی بدن مطرح و ساخته شده‌اند، گفت: داروی آیمود بیماران را پرانرژی كرده و ماندگاری زیادی دارد كه هیچ كدام از داروهای ساخته شده مطرح در دنیا تاكنون دوام و اثر آیمود را نداشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha