سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در دو ساختمان مسکونی و نجات ۲۰ نفر از ساکنان این دو ساختمان خبر داد.

۲۰ نفر از ساکنان دو ساختمان گرفتار شده در دود نجات یافتند

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در دو ساختمان مسکونی و نجات ۲۰ نفر از ساکنان این دو ساختمان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،سیدجلال ملکی  با اعلام خبر حریق در یک مجتمع مسکونی در خاوران درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: 38 دقیقه از بامداد امروز گذشته بود که حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در منطقه خاوارن خیابان شیرازی به سامانه 125 اعلام شد و  به سرعت مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با امکانات لازم و خودروی تنفسی در محل اعلام خبر حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی دو ساختمان دو طبقه در مجاورت هم بود که بالای هر دو ساختمان انباری کاذب وجود داشت؛ یکی از این انبارها دچار حریق شده و آتش به انبار مجاورش سرایت کرده و باعث ایجاد دودگرفتگی در دو ساختمان شده بود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در دو گروه عملیات را آغاز کردند، خاطرنشان کرد: گروهی از آتش‌نشانان از ساختمانها بالا رفتند و مشغول اطفای حریق شدند و گروه دیگر از آتش‌نشانان برای خارج کردن ساکنان دو ساختمان، دست به کار شدند؛ در نهایت 20 نفر از ساکنان محل حادثه به بیرون از ساختمانها هدایت شدند و عملیات در ساعت 1:41 به پایان رسید.


  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha