مامور پلیس که پس از شلیک به جوان پژوسوار هنگام رانندگی، او را به حال خودش رها کرده و محل را ترک کرده بود با مراجعه به اداره آگاهی تهران خودش را معرفی کرد.

عامل شلیک شبانه‌ به جوان پژوسوار مأمور پلیس بود

سلامت نیوز: مامور پلیس که پس از شلیک به جوان پژوسوار هنگام رانندگی، او را به حال خودش رها کرده و محل را ترک کرده بود با مراجعه به اداره آگاهی تهران خودش را معرفی کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، تحقیقات در این پرونده از ساعت22:18 جمعه، همزمان با اعلام گزارش مرگ راننده خودروی پژو206 نوك‌مدادی در زیرگذر اتوبان بابایی شروع شد.با حضورماموران كلانتری146 حكیمیه، قاضی محسن مدیرروستا بازپرس ویژه قتل تهران و مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران در محل حادثه مشخص شد كه قربانی زمانی كه پشت فرمان ماشینش در حال رانندگی بوده گلوله خورده است.

وی كه به گفته پزشكی قانونی در دم جان باخته پس از اصابت گلوله تعادلش را از دست داده و با منحرف شدن از اتوبان با جدول كنار زیرگذر به‌شدت برخورد كرده بود. در ادامه مشخص شد كه قربانی جوان 27ساله‌ای بود كه در كارگاه نجاری در جاجرود كار می‌كرده و شب حادثه در حال بازگشت به خانه‌اش بوده كه قربانی این حادثه شده است. خودرو سابقه سرقت نداشت و متعلق به مقتول بود و هنوز معلوم نبود كه او دچار چه سرنوشتی شده است. به همین دلیل قاضی جنایی دستور بررسی تصاویر دوربین مداربسته دانشگاهی كه در محل حادثه بود را صادر كرد تا معمای این تیراندازی مرموز فاش شود.

    تنبیه عجیب

هیچ‌كس تصور نمی‌كرد كه عامل شلیك مرگبار به جوان پژو سوار یك مأمور پلیس باشد؛ كسی كه پس از این شلیك، قربانی را به حال خود رها و محل را ترك كرده بود. راز این ماجرا عصر یكشنبه زمانی كه مأمور پلیس راهی اداره آگاهی پایتخت شد و خودش را معرفی كرد، فاش شد. او كه مأمور پلیس یگان امداد تهران و ستوان‌سوم است دیروز در توضیح ماجرا گفت:

شب حادثه به همراه راننده و خودروی بنز پلیس در حال گشتزنی در اتوبان بابایی بودیم كه ناگهان خودروی206 نوك‌مدادی با حركات مارپیچ و زیگزاگ از كنار ما رد شد. او درحال ویراژ دادن بود كه ما به تعقیب وی پرداختیم. جوان پژوسوار با حركات خطرناك هرلحظه ممكن بود برای راننده‌های عبوری حادثه بیافریند.

حتی 2نفر از راننده‌ها بوق زدند و از ما خواستند تا به او تذكر بدهیم. همین شد كه تعقیبش كردیم و وقتی به او رسیدیم آژیر پلیس را روشن كرده و از وی خواستیم توقف كند، اما او به اخطار پلیس توجهی نكرد. حتی یك تیرهوایی شلیك كردم تا شاید توقف كند اما فایده‌ای نداشت و او با سرعت سرسام آوری در حال حركت بود.

وی ادامه داد: كمی جلوتر ناگهان پسر جوان به سمت زیرگذر رفت و من همان لحظه از راننده خواستم سرعت ماشین را كم كند. پس از آن لاستیك خودرو را نشانه گرفتم و 2گلوله شلیك كردم. در همان لحظه خودرو به‌شدت با جدول برخورد كرد و خسارت زیادی به ماشین وارد شد. وی گفت: با خودم گفتم همین خسارتی كه به ماشینش وارد شده تنبیه بزرگی است؛ برای همین به راه خود ادامه دادیم و آنجا را ترك كردیم.

مامور پلیس گفت: من هرگز نمی‌خواستم جانش را بگیرم. شاید اگر توقف می‌كرد هرگز چنین اتفاقی رخ نمی‌داد چون فقط لاستیك را نشانه گرفتم و نمی‌دانم چطور شد كه گلوله به سر او خورد. آن شب اصلا تصورش را هم نكردم كه گلوله به سرجوان پژوسوار خورده و جانش را گرفته است. فردای آن روز وقتی همكارم گزارش تیراندازی را در روزنامه‌ها خوانده و موضوع را برایم تعریف كرد به‌شدت متاثر شدم.

همین شد كه تصمیم گرفتم خودم را معرفی كنم. با افشای ماجرای تیراندازی، قاضی جنایی برای مأمور پلیس قرار بازداشت موقت صادر كرد و او برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha