سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: 202670

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در خصوص ادغام صندوق درمان تامین اجتماعی به وزیر بهداشت تذکر داد و تاکید کرد که تجمع امروز مقابل مجلس شورای اسلامی در خصوص این نگرانی اهمیت زیادی دارد.

هشدار درباره ادغام درمان تامین اجتماعی

سلامت نیوز: رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در خصوص ادغام صندوق درمان تامین اجتماعی به وزیر بهداشت تذکر داد و تاکید کرد که تجمع امروز مقابل مجلس شورای اسلامی در خصوص این نگرانی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا؛ «علیرضا محجوب»، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز و در جریان ادامه مذاکرات علنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب لایحه بودجه به وزیر بهداشت در خصوص ادغام صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی هشدار داد.

محجوب با اشاره به تجمعی که صبح امروز از سوی کارگران معترض به ادغام صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی در مقابل مجلس برپا شده بود، تصریح کرد: کارگران و بازنشستگان از طرح دوباره ادغام صندوق درمان تامین اجتماعی نگران هستند که بنده امروز  این نگرانی را به گوش وزیر بهداشت می‌رسانم.

محجوب با اشاره به درخواست وزیر بهداشت از رئیس جمهوری برای واریز 9 بیست و هفتم از حق درمان کارگران  به بیمه سلامت تصریح کرد: از این میزان، 7 درصد برای درمان و 2 درصد برای بازنشستگی است و لذا این 9 درصد نیست که وزیر بهداشت خواهان دریافت آن شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اهمیت همسان سازی حقوق بازنشستگان، افزود: بازنشستگان تامین اجتماعی از عدم همسان سازی حقوق بازنشستگان زیان دیده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha