سازمان نظام پزشكی و سازمان نظام پرستاری طی بیانیه‌هایی جداگانه بر حمایت جامعه پزشكی و پرستاری كشور از مردم مظلوم فلسطین با حضور در راهپیمایی روز قدس تاكید كردند.

دعوت جامعه پزشكی و پرستاری كشور برای حضور در راهپیمایی روز قدس
به گزارش سلامت نیوز در بیانیه سازمان نظام پزشكی آمده است: «بار دیگر آخرین جمعه ماه مبارك رمضان كه به تدبیر رهبر كبیر انقلاب اسلامی، منادی اسلام ناب محمدی، رسوا كننده اسلام آمریكایی، حضرت روح الله روز قدس نام گرفته است فرا می‌رسد. روز قدس نویدبخش انحطاط و انقراض رژیم جعلی، غاصب و جنایتكار صهیونیستی است.

روز قدس روز فریاد انسان‌های آزاده و ملت‌های اسلامی بر سر جنایتكاران ددمنش، قاتل مردان و زنان و كودكان بی‌پناه، نماد تروریسم دولتی اشغالگران سرزمین توحید فلسطین عزیز است.

روز قدس روز فریاد خروش علیه مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است كه با حمایت از تروریسم دولتی و جنایات ضد بشری در جای جای جهان بیش از پیش رسوا شده و نقاب از چهره‌شان كنار رفته و به عنوان اصلی‌ترین حامی جنایتكارترین حكومت جهان، نفرت و انزجار تمامی انسان‌های آزاده را فراهم آورده‌اند.

امروز در حالی انسان‌های آزاده و ملت‌های مسلمان به ویژه ملت مسلمان ایران آماده حضور پرشور در روز قدس و سر دادن ندای مقدس مرگ بر اسرائیل در پهنه گیتی می‌شوند كه اشغالگران رسماً شعار نیل تا فرات را كنار گذاشته، تمامی هم و غمشان، تداوم حیات ننگین در سرزمین‌های غصب شده می‌باشد كه به همت جوانان مؤمن و مقاوم فلسطین به زودی زود به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

جامعه فرهیختة پزشكی ایران اسلامی همراه با تمامی آزادگان جهان، ملت‌های مسلمان و مردم شریف كشور عزیزمان روز قدس فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریكا را سر داده، نویدبخش محو و نابودی اشغالگران قدس عزیز خواهند شد.»

در بیانیه سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران نیز آمده است: «حمایت از آرمان‌های مردم ستم دیده فلسطین در احقاق حقوق از دست رفته‌شان همواره یكی از اصول اساسی انقلاب اسلامی و مورد تایید ملت هوشیار و در صحنه ایران بوده و خواهد بود.

در روز «قدس» كه به ابتكار رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) روز برائت از ظلم و ستم صهیونیزم غاصب است،همه اقشار جامعه با هر سلیقه‌ای دوشادوش هم برای آزادی قبله اول مسلمین، همصدا و متحد، فریاد «مرگ بر اسرائیل» را سر خواهند داد.

در حقیقت این روز، روز حمایت از تمام ستمدیدگان و تبری از تمام ستمگران عالم است و وظیفه هر مسلمانی است كه در این مظهر وحدت حضور یابد.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از جامعه پر تلاش پرستاری ضمن حمایت راسخ از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین از آحاد ملت بزرگوار ایران جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل آورده و اعلام می دارد، پرستاران سراسر كشور نیز دوشادوش دیگر هموطنان در راهپیمایی روز «قدس» شركت خواهند كرد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha