نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مشکلات عدیده ای که برای بیماران در بیمارستان ها ایجاد می شود،گفت:بسیاری از پزشکان با ایجاد مشکل برای بیماران، آبروی قشر پزشکی را می برند.

مردم در بیمارستان ها مشکلات بسیاری را متحمل می شوند/ نباید آبروی پزشکان متعهد برود

سلامت نیوز: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مشکلات عدیده ای که برای بیماران در بیمارستان ها ایجاد می شود،گفت:بسیاری از پزشکان با ایجاد مشکل برای بیماران، آبروی قشر پزشکی را می برند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،"مسعود پزشکیان " در پاسخ به گلایه "بهروز بنیادی" گفت: من از آقای بنیادی تعجب می کنم که می گوید بنده جامعه پزشکی را زیر سوال برده ام،زیرا من که خود از قشر پزشکی هستم،راضی به کوبیدن این قشر نخواهم شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بنده به دنبال منابع خود بودم، مطب داشته و بیرون از بیمارستان هم کار می کردم، افزود: اگر پزشکانی فکر می کنند که اگر روند فعلی خود را ادامه دهند؛مشکلاتشان حل می شود، مطمئن باشند که خلاف واقع فکر می کنند.

وی با اشاره به بخشی از اظهارات نماینده مذکور گفت:بنده مخالف پزشکان نبوده و در مخالفت با آنها نیز صحبت نمی کنم،اما برخی از پزشکان با فشار مالی بر بیماران مشکلات بسیاری را ایجاد کرده اند که باید جلوی آنها گرفته شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه بی توجهی به پزشکان متخلف آبروی سایر  پزشکان این حوزه را خواهد برد،افزود: پزشکی که در بیمارستان بیمار را ویزیت نکرده و آنها را به حضور در بیرون بیمارستان برای اخذ پول بیشتر تشویق می کنند، باید مجازات شود،.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل وجود پزشکان متخلف با تعداد کم آبروی قشر پزشکی می رود، ما باید قبول کنیم و قانونی بنویسیم که همه در سیستم تابع رفع مشکلات بیماران باشند.

پزشکیان بااشاره به تجربه موفق کشورهای پیشرفته درحوزه درمان گفت:باید با الگوگیری ازاین تجربیات موفق بتوانیم مشکلات این حوزه را کاهش دهیم.

این نماینده مردم درمجلس دهم ادامه داد:گناه بنده این است که دلم برای این مردم می سوزد، زیرا می دانم در بیمارستان ها مردم چه مشکلاتی را متحمل می شوند.

وی با بیان اینکه اگر پزشکان نبودند سلامتی هم در جامعه نبود،گفت:ما پزشکانی داریم که با ماهی یک یا 2 میلیون حقوق در روستاهای دورافتاده مشغول خدمت بوده و پزشکانی داریم که 24 ساعته در بیمارستان به بیماران خدمت رسانی می کنند،هستند.در نتیجه بنده قدر تمام پزشکان را می دانم از این رو باید کاری کنیم که پزشکانی که به درستی به وظیفه خود عمل می کنند،آبروییشان نرود.

گفتنی است؛"بهروز بنیادی" در تذکری با اشاره به اظهارات نایب رئیس مجلس درخصوص تخلف پزشکان گفت: اینکه می گویند پزشکان میلیونی پول می گیرند،درست نیست و نباید به کل جامعه پزشکی این موضوع تعمیم داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha