نماینده مردم ملایر در مجلس نهم، گفت: باید برای پرداختی به افراد سقف تعیین شود تا فاصله طبقاتی بین افراد از بین برود.

لزوم تعیین سقف پرداختی ها در نظام سلامت

سلامت نیوز: نماینده مردم ملایر در مجلس نهم، گفت: باید برای پرداختی به افراد سقف تعیین شود تا فاصله طبقاتی بین افراد از بین برود.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر احمد آریایی نژاد در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری گفت: تعریف ما از عدالت به این معنا نیست که تمامی افراد در کشور بتوانند از تمامی منابع و درآمد بصورت یکسان برخوردار شوند اما مطابق استعدادها حق رشد دارند و مطابق خدماتی که به کشور ارائه می دهند، می توانند دریافتی داشته باشند .

وی افزود: یک درآمد باید حاصل زحمت ناشی از تخصص، تحصیل یا خدماتی که ارائه می دهد، باشد.

نماینده سابق مردم ملایر در مجلس اظهار داشت: پرستاری جز مشاغل سخت و زیان آور محسوب می شود و بیشترین ارتباط و وقت را پرستاران با بیماران می گذرانند بنابراین باید اختلاف دریافتی که بین پزشک و پرستار وجود دارد کاسته شود تا تیم درمان که شامل پزشک و پرستار است بتوانند بدون در نظر داشتن دریافتی خود با یکدیگر توامان کار کنند و خدمات مطلوبی به بیماران ارائه شود.

وی خاطر نشان شد: باید برای دریافتی های افراد سقف تعیین شود و براساس سطح تحصیلات ظرفیت حقوقی افراد مشخص شود و ملاک و معیار دریافتی ها شفاف سازی شود و بی عدالتی درآن وجود نداشته باشند.

آریایی نژاد یادآور شد: درآمدها باید عادلانه و شفاف تعریف شود و با زحمت یکسان ،کار یکسان و درآمد یکسان می توان به عدالت نزدیک شد و اختلاف دریافتی ها را کاهش داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha