امیرمحمد داوری کودک پنج ساله خراسان شمالی برای تکمیل درمان ناشی از دریده شدن شکمش توسط سگ نیازمند اعزام فوری از بیمارستان تخصصی کودکان شیخ مشهد به بیمارستانی تخصصی شیراز است اما به دلیل تنگدستگی و فقر خانواده این اعزام انجام نشده است.

دریده شدن شکم کودک بجنوردی توسط سگ درنده/ حال کودک وخیم است/ فقر خانواده دلیل اعزام نشدن کودک به بیمارستان شیراز

سلامت نیوز: امیرمحمد داوری کودک پنج ساله خراسان شمالی برای تکمیل درمان ناشی از دریده شدن شکمش توسط سگ نیازمند اعزام فوری از بیمارستان تخصصی کودکان شیخ مشهد به بیمارستانی تخصصی شیراز است اما به دلیل تنگدستگی و فقر خانواده این اعزام انجام نشده است.


به گزارش سلامت نیوز، حسن شکوری نسب پس از مذاکره و پیگیری وضعیت درمانی این کودک پنج ساله ، در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: کلیه هزینه های اعزام این کودک به هر طریقی به مقصد شیراز را جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بر عهده می گیرد.

وی تاکید کرد : هم اکنون نیز هماهنگی ها و پیگیری ها برای اعزام در حال انجام است و امیدواریم با دعای خیر همه شهروندان و اقدامات درمانی آتی، هر چه زودتر شاهد جست و خیزهای کودکانه امیر محمد باشیم.

براساس گفته های نزدیکان این کودک، مراحل درمانی امیرمحمد با توجه به امکانات بیمارستان شیخ مشهد پایان رسیده است ، اما حال امیر محمد 5ساله رو به وخامت است و تیم جراحی بیمارستان کودکان شیخ گفته است باید امیر محمد به شیراز انتقال داده شود تا جانش نجات پیدا کند.

مادری پسر بچه ی 5ساله ی خود را بدنبال پدر برای خوردن غذا می فرستد . مادر پس از 10دقیقه نگران می شود چراکه از خانه تا مرغداری راهی نیست چرا.......

15دقیقه که سپری می شود مادر سراسیمه چادر به سر کرده و بطرف محل کار شوهرش می رود. ولی از امیرمحمد داوری 5ساله خبری نیست.

زن و شوهر هراسان بدنبال کودک!!! به یکباره در کنار دیواری زوزه ی گرگ گونه سگ درنده به همراه شیون کودکشان را می شنوند.

مادر به سرزنان و پدر فریادزنان بسوی سگ حمله ور می شوند, کودک غرق خون و سگ درحال خوردن محتویات شکم امیر محمد 5 ساله، پدر باتلاش بسیار موفق می شود کودک خود را از دست سگ وحشی آدم خوار نجات دهد.

اما جای دندان سگ برروی دست و پای کودک بسیار دلخراش است.

ولی دردناک تر از آن شکم پاره پاره ی امیر محمد داوری است، وی را بلافاصله به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد و اتاق عمل می رسانند.

به گفته یک شاهد عینی بعضی از اعضای داخل شکم صدمه جدی دیده, این دستیار اتاق عمل اظهار داشت: تقریباً نود درصد روده ی کوچک کودک را سگ خورده است.

کارهای اولیه در بیمارستان امام علی بجنورد به پایان می رسد و برای درمان تکمیلی به مشهد مقدس اعزام می شود.

گرچه برخی منابع هم گفته اند که تکمیل درمان در بیمارستان شیخ مشهد نیز موفقیت آمیز نبوده و هم اینک پس از 10 روز نیاز فوری به اعزام این کودک 5 ساله به بیمارستان شیراز است.

اما بر اساس نزدیکان این خانواده ، این خانواده توانایی پرداخت هزینه های درمان و انتقال به شیراز را ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha