جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 202867

مهارت زناشویی یعنی آشنایی با رموز رفتاری زن و مرد. بدون تنبلی و غرور کاذب، برای زندگی بهتر باید این رموز و فوت وفن را آموخت.

چند نکته ساده در باب زناشویی

سلامت نیوز:مهارت زناشویی یعنی آشنایی با رموز رفتاری زن و مرد. بدون تنبلی و غرور کاذب، برای زندگی بهتر باید این رموز و فوت وفن را آموخت.

به گزارش سلامت نیوز، مجید ابهری - متخصص علوم رفتاری -  در «خبرآنلاین» نوشت: «زن‌ها باید به این موضوع توجه کنند و بدانند در مواقعی که مرد حرفی درباره مطلبی نمی‌زند، به این معنی است که هنوز پاسخ آن را پیدا نکرده ولی درباره‌اش مشغول فکر است و منظورش اصلا بی‌اهمیتی و کم‌علاقگی به زن نیست. آقایان هم باید بدانند که همین سکوت و حرف‌نزدنشان به تنهایی برای زن ایجاد ناامنی می‌کند و موجب می‌شود که زن در تخیلات خود عواقب بدی را پیش‌بینی کند.

زنان باید بدانند که هر وقت مردی کم‌حرف می‌شود و به لاک خود فرو می‌رود، زیر فشار روحی است و مساله‌ای دارد که با در خود فرو رفتن دنبال راه حل آن است، پس هرگز در این حالت به درون لاک ذهنی مرد سرک نکشند و سکوت او را بر هم نزنند.

زن نباید با آن روشی که خودش آرام می‌شود در صدد آرامش مرد برآید. مرد هم همینطور. این اشتباه بزرگی است.

مرد سکوت می‌خواهد پس سکوت را به او هدیه بدهید. زن دلجویی، توجه و صحبت‌کردن می‌خواهد پس کنارش باشید و توجه را به او هدیه دهید. زن و مرد باید بدانند که با روش‌های متفاوتی باید از یکدیگر دلجویی و پشتیبانی کنند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha