رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان از مرگ پسر ۲۴ ساله و دختر ۲۲ ساله در اثر گازگرفتی در یاسوج خبر داد.

مرگ دختر و پسر جوان بر اثر گاز گرفتگی در مغازه/ وجود سوختگی روی اجساد

سلامت نیوز: رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان از مرگ پسر ۲۴ ساله و دختر ۲۲ ساله در اثر گازگرفتی در یاسوج خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان،جلال پوران فرد گفت: ساعت 13 بعد از ظهر روز گذشته تعدادی از مغازه داران میدان انقلاب یاسوج با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند و ماموران ما نیز در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند که با پیکر بی جان پسر ۲۴  و دختر 22ساله مواجه شدند.

پوران فرد با بیان اینکه این پسر جوان هیچگونه علائم حیاتی نداشت افزود: دختر ۲۲ ساله و نامزد این جوان یاسوجی با داشتن علائم حیاتی بلافاصله به بخش آی .سی .یو بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد و متاسفانه فوت کرد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این اتفاق در مغازه تزئینات اتومبیل در میدان انقلاب یاسوج رخ داده است، ادامه داد: با توجه به شواهد و شدت حرارتی که در مغازه وجود داشت می توان گفت مرگ این دو نفر در اثر گاز گرفتی توام با سوختگی بوده است.

پوران فرد گفت: هنگامی که ماموران اورژانس به محل حادثه رسیدند شدت حرارت به اندازه ای بود که آثار سوختگی بر روی بدن این دختر و پسر جوان مشخص بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha