اعضای بدن عروس متوفی اهدا شد.

اعضای بدن عـروسی که با ضربه ساطور مادر شوهر به کما رفته بود، اهدا شد

سلامت نیوز: اعضای بدن عروس متوفی اهدا شد.

به گزارش سلامت نیوز، «خبرجنوب» نوشت: اعضای بدن شادروان سلیمه احسانی نسب بانوی 22 ساله ساکن زاهدشهر فسا که چندی پیش به دست مادرشوهرش مورد حمله قرار گرفت و با ضربه تبر به سر دچار مرگ مغزی شده بود، دربیمارستان فسا جدا سازی شد تا به پنج بیمار نیازمند اهدا شود.
راضیه آسوده مسئول هماهنگی اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی فسا در این زمینه گفت: در سالروز ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع) و با فداکاری خانواده مرحومه مغفوره احسانی نسب، این کار با موفقیت انجام شد .وی افزود:مرحومه احسانی نسب پس از انجام مراحل تأیید مرگ مغزی و با فداکاری و رضایت خانواده ایشان در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) فسا با همکاری بخش پیوند دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحت عمل جراحی و جداسازی اعضا قرار گرفت.


مسئول هماهنگی اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی فسا ادامه داد: کبد ، دوکلیه ، پانکراس ، معده و روده وی در این بیمارستان جداسازی و برای پیوند به بیمارستان نمازی شیراز ارسال شد.وی بیان کرد: این پنجمین اهدای عضو درسال جاری در بیمارستان فوق تخصصی حضرت ولیعصر (عج) فسا است.
سلیمه احسانی نسب بانوی 22 ساله ساکن زاهد شهر فسا چندی پیش به وسیله مادر شوهرش به دنبال اختلافات خانوادگی با ضربه تبر به سر دچار مرگ مغزی شد .


شرح ماجرا
مشاجره تند مادر شوهر و عروس، به جدالی خونین انجامید.در کشاکش این نزاع، زن جوان با ضربه ساطور مادرشوهر خشمگین ازپا درآمد.مادرشوهری در بخش «شیبکوه» فسا با تبر ، عروس خود را مجروح کرد و باعث به کما رفتن این بانویجوان شد. چندی قبل زنی هراسان به پاسگاه انتظامی بخش شیبکوه درحوالی شهرستان فسا رفت و از مجروحیت شدید عروسش به دست افراد ناشناس خبرداد.


همزمان با انتقال پیکر خونین عروس به بیمارستان، بلافاصله تحقیقات ویژه پلیسی در این باره آغازشد. کارآگاهان دایره جرایم جنایی پلیس آگاهی، پس از بررسی محل حادثه، یک تبرخیس و پیراهن خون آلودی را درمیان وسایل شخصی مادرشوهر کشف کردند.کارآگاهان که با کشف این سرنخها به مادرشوهرزن مجروح مظنون شده بودند، وی را به پلیس آگاهی انتقال دادند.متهم در تحقیقات تکمیلی دچار تناقض گویی شد و بالاخره به مجروح کردن عروسش با تبر اقرار کرد. مادرشوهرخشمگین درحال حاضر بازداشت است و عروس نیز به علت شدت جراحت و خونریزی در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بستری شد.تحقیقات ازمادرشوهر هماکنون آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha