رئیس مرکز پزشکی آموزشی لقمان حکیم گفت : بیمارستان لقمان 76 میلیارد تومان از بیمه طلب دارد، که 63 میلیارد آن به بیمه سلامت و تامین اجتماعی است.

بیمه ها 76 میلیارد تومان به بیمارستان لقمان بدهکار هستند

سلامت نیوز:  رئیس مرکز پزشکی آموزشی لقمان حکیم گفت : بیمارستان لقمان 76 میلیارد تومان از بیمه طلب دارد، که 63 میلیارد آن به بیمه سلامت و تامین اجتماعی است.

به گزارش سللامت نیوز به نقل از  ایرنا، امیدوار رضایی روز دوشنبه در مراسم افتتاح تخت های جدید و پیشرفته ای سی یو گفت: از فرودین ماه جاری این دو سازمان پرداختی به بیمارستان نداشتند.


وی در ادامه درباره با اعلام این که بیمارستان هم اکنون 401 تخت فعال داریم ، گفت : مجموعا 552 تخت بستری ، غیر بستری اورژانس داریم.
رضایی تعداد پرسنل بیمارستان را یک هزار تن اعلام کرد و گفت: 110 نفر از این افراد پزشکان هستند.


رضایی با اعلام این که مراجعان به این بیمارستان در سال گذشته 142 هزار نفر بوده است،‌ گفت: امسال با ماهیانه رشد 18 درصدی مراجعه کننده مواجه بودیم.
وی گفت: تعداد عمل های جراحی های بزرگ در سال گذشته 34 هزارو 775 نفر بوده است،‌ افزود: امسال در این بخش نیز رشد داشتیم و تقریبا ماهی 3 هزارو 324 جراحی در بیمارستان لقمان انجام می شود.


وی در ادامه با اشاره به تاثیر خیران در ساخت بخش های جدید بیمارستان گفت: خیران کمک بزرگی برای احداث و بازسازی بیمارستان کرده اند.
رضایی از ساخت یک همراه سرا در کنار بیمارستان با همکاری شهرداری خبر داد و گفت: امیدواریم عملیات ساخت این مرکز بزودی آغاز شود.
وی همچنین از ساخت یک بیمارستان جایگزین کنار بیمارستان لقمان با همکاری خیران خبرداد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha