83 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی سایت خبری سلامت نیوز معتقد هستند، ضرورت و نیاز به دریافت اطلاعات مربوط به مسائل جنسی در جامعه بسیار ضروری است اما اطلاع رسانی در این زمینه ضعیف است.

دریافت اطلاعات مربوط به مسائل جنسی در جامعه بسیار ضروری است

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز سوالی در قالب نظر سنجی با محوریت ضرورت نیاز به دریافت اطلاعات مربوط به مسایل جنسی در جامعه مطرح گردید که از مخاطبان پرسیده شد

 ضرورت و نیاز به دریافت اطلاعات مربوط به مسائل جنسی در جامعه را چگونه ارزیابی می كنید؟

از مجموع 3570 شرکت کننده در این نظر سنجی 83 درصد معتقد هستند  که ضرورت و نیاز به دریافت اطلاعات مربوط به مسائل جنسی در جامعه بسیار ضروری است اما اطلاع رسانی در این زمینه ضعیف است.

13 درصد از مخاطبان سایت سلامت  نیوز این مساله را  نیازمند فرهنگ سازی توسط نهاد های مسئول می دانند.

به اعتقاد تنها دو درصد  مخاطبان  اطلاعات مورد نیاز در زمینه مسائل جنسی در جامعه وجود دارد و دو درصد مخاطبان نیز معتقد هستند ارائه این اطلاعات ضروری نیست.

در ادامه برگزاری  نظر سنجی ها  در سایت سلامت نیوز برای هفته جاری این سوال طرح گشته است که اگر مدیر مسئول یك مجله بودید نسبت به نیاز ، كمبود و جذابیت كدام موضوع را برای انعكاس مطالب انتخاب می كردید؟

سایت سلامت نیوز به منظور آگاهی از نظرات و دیدگاههای مخاطبین محترم و انتقال ان به کارشناسان و مسولان ذی ربط هرهفته یک نظر سنجی را  در خصوص مسایل روز طرح خواهد کرد.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha