سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه افزایش تعرفه‌ها تصمیم درستی بود و در هزینه سلامت تاثیر زیاد و غیرقابل جبرانی نداشت گفت: پرداخت‌های غیرقانونی به پزشکان کاهش یافته‌است.

پرداخت غیرقانونی به پزشکان را کاهش داده‌ایم/ کنترل کل هزینه‌های سلامت

سلامت نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه افزایش تعرفه‌ها تصمیم درستی بود و در هزینه سلامت تاثیر زیاد و غیرقابل جبرانی نداشت گفت: پرداخت‌های غیرقانونی به پزشکان کاهش یافته‌است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، ایرج حریرچی در نشست خبری در پاسخ به سوالی در ارتباط با حساب جداگانه برای سهم درمان کارگران در تامین اجتماعی اظهار داشت: این مساله در حوزه ما نیست ولی مطلع هستیم این دستور هم به خزانه و هم به تامین اجتماعی ابلاغ شده است. جلساتی نیز تشکیل شده و با توجه به تایید وزیر رفاه انشاءالله مشکلی در اجرای آن پیش نخواهد آمد.

وی افزود: درصد مورد نظر و مقطع زمانی در اختصاص این حساب اگر اعمال شود نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت بهداشت در مورد تعرفه پزشکان گفت: وزارت بهداشت یکی از پیشنهاددهنده‌های تعرفه به شورای عالی بیمه است و یک رای از 9 رای موجود را دارد.

حریرچی افزایش تعرفه‌ها را تصمیم درستی برشمرد و گفت: این مساله در هزینه سلامت تاثیر زیاد  و غیرقابل جبرانی نداشته است چرا که توانستیم کل هزینه سلامت را کنترل کنیم.

وی اضافه کرد: نیت‌مان اجرای تعرفه واقعی و کاهش پرداخت غیرقانونی بود و ما با مقداری هزینه در افزایش تعرفه‌ها صرفه‌جویی چند برابری بر هزینه‌های مردم را ایجاد کردیم و این بزرگترین موفقیت است که پرداختی از جیب مردم کاهش یافت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha