سه مرد افغان به اتهام قتل زن جوان و سرقت طلاهای وی در منطقه كن تهران تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

صدای گریه دخترك 6 ساله خبر از قتل مادرش می‌داد

سلامت نیوز: سه مرد افغان به اتهام قتل زن جوان و سرقت طلاهای وی در منطقه كن تهران تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، ساعت 12 ظهر روز یك شنبه 19 دی ماه امسال بود كه زنی با اداره پلیس تماس گرفت و گفت همسایه‌شان كه زن جوانی به نام ثریا است به طرز مرموزی در خانه‌اش به قتل رسیده است. لحظاتی بعد تیمی از مأموران كلانتری 142 كن در محل حادثه كه خانه‌ای قدیمی در كوچه علی اكبری حوالی خیابان روستایی در منطقه كن بود، حاضر شدند. مأموران در محل حادثه با جسد زنی 35 ساله روبه‌رور شدند كه دست و پایش با طناب بسته شده و روسری رنگی هم به دور گردن و دهانش پیچانده شده بود. پس از اعلام این خبر، قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حادثه به تحقیق پرداختند.

زن همسایه كه مأموران پلیس را از ماجرا با خبر كرده بود، گفت: ثریا مدتی است همراه دختر شش ساله‌اش در همسایگی ما زندگی می‌كنند. ساعتی قبل صدای گریه دختر شش ساله ثریا به گوشم رسید. ابتدا فكر كردم مادرش او را تنبیه كرده است، اما وقتی صدای گریه او قطع نشد، كنجكاو شدم و به در خانه‌شان رفتم. در خانه آنها باز بود و من هم وارد شدم كه دیدم دختر شش ساله بالای سر جسد مادرش در حال گریه كردن است.  نخستین بررسی‌ها نشان داد، زن جوان بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده است.

همچنین مشخص شد مقتول افغانی و مدتی است شوهرش برای انجام كاری به افغانستان رفته و مقتول همراه دختر شش ساله‌اش در این خانه زندگی می‌كرده است. بخش دیگری از تحقیقات میدانی نشان داد مقتول مقدار زیادی طلا داشته است كه به هم ریختگی اسباب و اثاثیه خانه حكایت از آن داشت قاتل یا قاتلان پس از قتل پول‌ها و طلاهای مقتول را سرقت كرده‌اند.  دختر مقتول گفت: مدتی است مردی به نام بشیر به خانه ما رفت و آمد می‌كند. او امروز همراه دو مرد دیگر به خانه ما آمدند. بشیر مرا از خانه بیرون كرد و گفت داخل حیاط بازی كنم. در حال بازی بودم كه بشیر و دو مرد دیگر از خانه رفتند. سپس به داخل خانه‌مان رفتم و مادرم را صدا زدم، اما او جواب مرا نداد. وقتی وارد اتاق شدم، دیدم مادرم دست و پایش بسته است و جواب مرا نمی‌دهد. من بالای سر مادرم گریه می‌كردم كه همسایه به داخل خانه ما آمد و به مأموران پلیس خبر داد.
همزمان با ادامه تحقیقات جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشكی قانونی فرستاده شد. دختر شش ساله را به دلیل اینكه سرپرستی نداشت به دستور قاضی مدیر روستا در اختیار مددجویان سازمان بهزیستی قرار گرفت. مأموران پلیس در تلاشند تا بشیر و دو مرد ناشناس را شناسایی و دستگیر كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha