چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 203296

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: پیش بینی می‌کنیم که در زمستان امسال بارش مناسبی داشته باشیم اما تاکنون میزان بارش‌های تجمعی سال قبل نسبت به سال جاری بیشتر بوده است.

بارش‌ها در راه است

سلامت نیوز:رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: پیش بینی می‌کنیم که در زمستان امسال بارش مناسبی داشته باشیم اما تاکنون میزان بارش‌های تجمعی سال قبل نسبت به سال جاری بیشتر بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،حسن خدابخش  در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان اظهار کرد: کماکان شرایط برای پایداری هوا تا پایان هفته مهیا است و با توجه به سکون هوا، امروز و فردا بر غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد. البته روز جمعه با عبور موجی ناپایدار که وزش باد و افزایش ابر را به همراه دارد از آلایندگی هوا کاسته می‌شود.

وی در خصوص پیش بینی بارش‌ها در زمستان سال جاری و میزان محقق شدن آن افزود: پیش بینی کرده بودیم که بارش‌ها در زمستان سال جاری بالاتر از نرمال و نرمال خواهد بود که این موضوع در ابتدای دی ماه سال جاری محقق شد، اما از اواسط دی ماه بارش‌ها کمتر شد و تا پایان دی نیز بارش مناسبی نخواهیم داشت.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: پیش بینی می‌شود اواخر دی و اوایل بهمن بارش مناسبی بر روی استان اصفهان اتفاق بیافتد و بارش‌ها از این به بعد به ویژه در مناطق غربی به شکل برف خواهد بود.

خدابخش تصریح کرد: بارش‌های تجمعی سال جاری نسبت به سال گذشته در کل کمتر است چراکه سال گذشته بارش‌های پاییزی مناسبی داشتیم، اما امسال پیش بینی می‌کنیم که بارش مناسبی در زمستان داشته باشیم اما تاکنون میزان بارش‌های تجمعی سال قبل نسبت به سال جاری بیشتر بوده است.

وی به پیشینه و کمینه دمایی اشاره کرد و گفت: در 24 ساعت آینده دمای هوای اصفهان بین 15 و منفی 5 درجه سانتی گراد در نوسان است و در همین مدت گرم‌ترین نقطه استان چوپانان با 17 درجه سانتی گراد و سردترین نقطه فرودگاه شهید بهشتی با منفی 11 درجه سانتی گراد خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha