پرواز PC۵۱۴ شرکت هواپیمایی پگاسوس ترکیه که شب گذشته فرودگاه استانبول را به مقصد تهران ترک کرده بود، به دلیل اتفاق عجیبی که یکی از مسافران این پرواز رقم زد، مجبور شد پرواز خود را به شکلی غیرعادی به پایان برساند.

اقدام به خودکشی یک مسافر در پرواز استانبول - تهران

سلامت نیوز:پرواز PC۵۱۴ شرکت هواپیمایی پگاسوس ترکیه که شب گذشته فرودگاه استانبول را به مقصد تهران ترک کرده بود، به دلیل اتفاق عجیبی که یکی از مسافران این پرواز رقم زد، مجبور شد پرواز خود را به شکلی غیرعادی به پایان برساند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، یکی از مسافران این پرواز توضیح داد: این پرواز که در شرایط آب و هوایی بد و در تکانه‌های شدید هوایی به سمت تهران حرکت می‌کرد، در حین پرواز با اتفاقی عجیب روبرو شد. یکی از مسافران که به دنبال پسر خود می‌گشت، در این رابطه از مسئولان هواپیما سوال کرد و پس از چند دقیقه مشخص شد پسر این مسافر در یکی از دستشویی‌های هواپیما قرار دارد.

به گفته وی، پس از آنکه مهانداران تلاش کردند در این دستشویی را باز کنند متوجه شدند که فرد مورد نظر سعی داشته با کمربند خود خودکشی کند. در این بین نبود تیم امنیتی در هواپیما باعث شده که خارج کردن این فرد و متوقف کردن او برای دقایقی طولانی ادامه پیدا کند.

این مسافر درباره چگونگی فرود این هواپیما در تهران نیز اظهار کرد: زمانی که مهمانداران نگران آن بودند که این فرد شیشه‌های هواپیما را بشکند، خلبان اعلام کرد که پرواز به فرودگاه امام خمینی (ره) رسیده و یکی از مهمانداران با نشستن در مقابل این مسافر، تلاش کرد امنیت دیگر مسافران را تامین کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha