پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

متهم در جریان دو تیراندازی جداگانه با همدستی برادرش 6 نفر را به قتل رساند و 2 نفر را زخمی كرد...

حمام خون در مرخصی زندان

سلامت نیوز: متهم در جریان دو تیراندازی جداگانه با همدستی برادرش 6 نفر را به قتل رساند و 2 نفر را زخمی كرد...


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، مرد زندانی در شهرستان اراك بعد از گرفتن مرخصی از زندان برای انتقام‌جویی حمام خون به راه انداخت و با همدستی برادرش شش نفر از اعضای دو خانواده را با شلیك گلوله به قتل رساند و دو نفر را مجروح كرد. دو برادر در جریان تحقیقات پلیس، بازداشت شدند.

ساعت 5 و 45 دقیقه صبح دیروز بود كه دو مرد مسلح به كلاشنیكف به خانه‌ای در خیابان طالقانی شهرستان اراك هجوم بردند و اعضای خانواده را به رگبار بستند و به سرعت از محل گریختند. صدای شلیك‌های پیاپی ساكنان و همسایه‌های محل حادثه را به داخل خیابان كشاند و لحظاتی بعد تیمی از مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند. مأموران در قتلگاه با چهار جسد خونین روبه‌رو شدند كه مشخص شد یكی از مقتولان كه مأمور پلیس است، همراه مادرش در دم به قتل رسیده‌اند و خواهر و برادر وی به شدت زخمی شده‌اند در حالی كه دو فرزند این خانواده هم در بیمارستان جان باختند، مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان این حادثه مرگبار آغاز كردند.

هنوز یك ساعت از قتل‌عام اعضای این خانواده نگذشته بود كه حادثه مرگبار دیگری در خانه‌ای حوالی خیابان سی متری فوتبال به مأموران گزارش شد. گزارش‌ها حكایت از آن داشت ساعت 6 و 46 دقیقه دو مرد مسلح به سلاح كلاشنیكف وارد این خانه شده و اعضای آن را به رگبار بسته‌اند. مأموران پلیس وقتی پای در محل حادثه گذاشتند با جسد خونین پدر و مادر این خانواده كه با شلیك گلوله كشته شده بودند و پیكر‌های خونین فرزند این خانواده و یكی از همسایه‌ها كه به شدت زخمی شده بودند، روبه‌رو شدند.

در حالی كه دو حادثه مرگبار اهالی محله را در شوك فرو برده بود، تحقیقات تخصصی مأموران نشان داد عاملان قتل عام این دو خانواده یكی هستند كه به خاطر اختلافات و كینه قبلی دست به این جنایت هولناك زده‌اند. مأموران خیلی زود به رد پای مرد 26 ساله‌ای رسیدند كه با همدستی برادرش این جنایت را رقم زده است. همچنین مشخص شد وی از متهمان سابقه‌دار است كه سال قبل به خاطر شركت در درگیری مرگباری به زندان می‌افتد، اما چند روز قبل با وثیقه 200 میلیون تومان از زندان به مرخصی می‌آید و با برادرش این جنایت هولناك را طراحی و اجرا می‌كند. در چنین شرایطی مأموران ساعتی پس از حادثه مخفیگاه برادر قاتل را شناسایی و وی را دستگیر كردند.
كارآگاهان در جریان تجسس‌های خود شامگاه گذشته موفق شدند، عباس، عامل اصلی حادثه را بازداشت كنند.
دادستان عمومی و انقلاب اراك درباره این حادثه گفت: متهم سال گذشته به اتهام شركت در نزاع مرگباری كه در جریان آن یك نفر به قتل رسیده بود، به اتهام ایراد صدمه بدنی عمدی دستگیر و روانه زندان می‌شود.

حسینی طاهری  ادامه داد: قاتل پس از یك سال، دوازدهم دی ماه امسال با قرار وثیقه 200 میلیون تومانی از زندان آزاد شده بود.
وی افزود: براساس نخستین اطلاعات و تحقیقات به‌دست آمده متهم پس از آزادی از سوی خانواده و بستگانش مورد سرزنش قرار می‌گیرد و از طرف دیگر هم خانواده مقتول درگیری سال قبل به خانواده متهم فشار می‌آوردند تا محل زندگی‌شان را از شهر اراك به مكانی دیگری منتقل كنند كه گویا باعث سكته پدر متهم نیز می‌شود كه همه این موارد باعث فشار روحی بر متهم می‌شود به طوری كه این نقشه مرگبار را طراحی و اجرا می‌كند.

دادستان عمومی و انقلاب اراك درباره چگونگی اجرای این نقشه هولناك گفت: قاتل ساعت 4 صبح دیروز پس از درگیری با خانواده‌اش و شلیك چند تیر هوایی با یك اسلحه كلاشنیكف ابتدا به سراغ خانواده‌ای می‌رود كه در ماجرای سال قبل به عنوان شاهد با پلیس همكاری كرده و موجب دستگیری وی شده بودند، در آنجا با شلیك گلوله چهار نفر را به قتل می‌رساند و سپس به سراغ خانواده‌ای می‌رود كه در جریان نزاع سال قبل یك نفر از آنها توسط فرد همراه او كشته شده بود و در آنجا نیز پدر و مادر آن خانواده را به قتل می‌رساند و فرزند و یكی از همسایه‌ها را زخمی می‌كند. وی در پایان گفت: برادر قاتل پس از حادثه دستگیر شد اما مشاركت در قتل از سوی متهم در دست بررسی است.
‌فرمانده انتظامی استان مركزی گفت: اینكه گفته می‌شود قاتل قاچاقچی مواد مخدر بوده درست نیست و اصلاً این حادثه ربطی به مواد مخدر ندارد.
سردار عزیزی گفت: عباس در قتل‌ها از سلاح كلاشنیكف و قمه استفاده كرده و كلت كمری هم همراه داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha