نماینده مردم شیراز در مجلس از مکاتبه با معاون وزیر کشور درخصوص پیگیری موضوع افزایش پارازیت ها در شیراز خبر داد.

ارسال نامه به معاون وزیر کشور درخصوص پیگیری پارازیت‌ها در شیراز

سلامت نیوز:نماینده مردم شیراز در مجلس از مکاتبه با معاون وزیر کشور درخصوص پیگیری موضوع افزایش پارازیت ها در شیراز خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،بهرام پارسایی در توضیح تذکر نمایندگان شیراز به وزیر کشور و وزیر ارتباطات درباره برخی خبرها در خصوص افزایش پارازیت‌ها در بخشی از شهر شیراز، گفت: مردم شیراز چندی است که افزایش پارازیت ها را دراین شهر احساس می‌کنند زیرا افزایش این پارازیت ها روی سیستم های صوتی، تصویری و دستگاه های دیگر الکترونیکی تاثیر فراوانی داشته است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از مکاتبه  با معاون وزیر کشور دراین خصوص خبرداد و تصریح کرد: باید منتظر ماند و دید چه پاسخی از سوی مسئولان مربوطه دراین باره داده می شود، البته تاکنون پاسخی درخصوص افزایش پارازیت ها اعلام نشده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه مکاتبه با معاون وزیرکشور قبل ازاعتراضات و تجمعات مردم شیراز مقابل استانداری صورت گرفت، تصریح کرد: حق و حقوق مردم را باید درچارچوب قانون مورد توجه قرار داد تا از تجمعات جلوگیری شود ازاین رو به صلاح نیست که اقدامات به شکلی انجام شود که مردم ناچار به تحصن شوند.

سحنگوی کمیسیون اصل نود مجلس، افزود: پیشتر از سوی استانداری به دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز ماموریت پیگیری این موضوع داده شده بود که نتیجه پیگیری های آن هنوز اعلام نشده است.

 چندی پیش نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی در خصوص وجود پارازیت در غرب شیراز به وزیر کشور و وزیر ارتباطات تذکر کتبی دادند./


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha