یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

مرد جوان چند روز پس از قهر همسرش راهی خانه پدرزنش شد و آنجا را به آتش کشید.

انتقام آتشین داماد پس از قهر عروس

سلامت نیوز: مرد جوان چند روز پس از قهر همسرش راهی خانه پدرزنش شد و آنجا را به آتش کشید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، در این حادثه مادرزن او جانش را از دست داد و پدرزنش با 90درصد سوختگی راهی بیمارستان شد.

ساعت یك بامداد دیروز ساكنان كوچه‌ای در منطقه خواجه‌ربیع مشهد با دیدن شعله‌های آتش كه از خانه یكی از همسایه‌ها زبانه می‌كشید، آتش‌نشانی را خبر كردند. محل حادثه خانه‌ای كوچك و ویلایی بود كه وقتی آتش‌نشانان به آنجا رسیدند، آتش بیش از نیمی از آن را فراگرفته بود.

به گفته همسایه‌ها زوجی سالخورده در میان شعله‌های آتش محبوس شده بودند كه آتش‌نشانان همزمان با تلاش برای مهار حریق توانستند آنها را از داخل خانه خارج كنند اما زن سالخورده بر اثر سوختگی زیاد جانش را از دست داده بود و شوهرش نیز با 90درصد سوختگی راهی بیمارستان شد.

ماجرا اما وقتی جنایی شد كه نوه این زوج به مأموران گفت كه در زمان آتش‌سوزی پدرش آنجا بوده است. او مدعی شد كه آن شب در خانه پدربزرگ و مادربزرگش بوده كه پدرش وارد شده و پس از اینكه او را از خانه خارج كرده، ناگهان خانه آتش گرفته و پدرش نیز آنجا را ترك كرده است. در چنین شرایطی ماجرا به قاضی علی‌اكبر احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل مشهد گزارش شد و وی همراه تیمی از كارآگاهان جنایی راهی محل حادثه شدند.

    نقشه هولناك

با شروع تحقیقات پلیسی مشخص شد كه عامل آتش‌سوزی داماد زوج سالخورده بوده است. بررسی‌‌ها نشان می‌داد كه این مرد و همسرش از مدتی قبل دچار اختلاف شده بودند. اختلافات آنها به حدی بود كه درنهایت همسرش قهر و خانه را ترك كرد و به خانه پدرش رفت. مرد جوان در این مدت‌ بارها تلاش كرد كه همسرش را برگرداند اما او حاضر نبود كه به زندگی با وی ادامه دهد.

مرد جوان حتی چندبار همسرش را تهدید كرده بود كه اگر به خانه برنگردد بلایی سر او و خانواده‌اش می‌آورد اما زن جوان بازهم حاضر به بازگشت به خانه نشده بود. در نهایت نیز مرد جوان درحالی‌كه یك ظرف بنزین همراه داشت به خانه پدرزنش رفته و از آنجا كه آنها را عامل قهر همسرش می‌دانست، اقدام به آتش‌زدن خانه كرده بود.

ماموران در ادامه تحقیقات و در بررسی داخل خانه سوئیچ خودرو و گوشی موبایل داماد جوان خانواده را پیدا كردند كه در گوشه‌ای افتاده بود. در بیرون از خانه و داخل كوچه نیز كاپشن سوخته او به همراه كفش‌هایش و همچنین خودرواش پیدا شد كه نشان می‌داد او نیز هنگام آتش‌گرفتن خانه دچار سوختگی شده است. در چنین شرایطی قاضی جنایی دستور بازداشت وی را صادر كرد و مأموران راهی خانه او شدند و مرد جوان را كه دست و پایش دچار سوختگی شده بود، دستگیر كردند.

    اظهارات عجیب

متهم در جریان بازجویی‌ها ادعا كرد كه آن شب به قصد ترساندن پدر و مادر همسرش، همراه خودش بنزین برده بود و اصلا قصد نداشت كه آنجا را آتش‌ بزند. وی در ادامه گفت: سال‌ها پیش با همسر اولم و دو دخترم زندگی می‌كردم تا اینكه با دختر جوانی آشنا شدم. رفته رفته به هم علاقه‌مند شدیم و برای رسیدن به او همسر اولم را طلاق دادم و با وی ازدواج كردم. اوایل زندگی خوبی داشتیم و من با مسافركشی مخارج‌مان را تأمین می‌كردم.

مدتی بعد برای اینكه وضع مالی‌ام بهتر شود به تهران رفتیم اما نتوانستیم دوام بیاوریم. همسرم مدام بهانه پدر و مادرش را می‌گرفت و در نهایت مجبور شدیم به مشهد برگردیم. از همان زمان بود كه اختلافات ما شروع شد و من احساس می‌كردم كه پدر و مادر همسرم در این اختلافات نقش دارند. تصور می‌كردم كه آنها نمی‌خواهند دخترشان با من زندگی كند و با اینكه از همسر دومم یك دختر داشتم، اما او چند هفته پیش قهر كرد و به خانه پدرش رفت. چندبار تلاش كردم كه او را برگردانم اما موفق نشدم.

او می‌گفت كه دیگر حاضر نیست با من زندگی كند. من كه پدر و مادرش را عامل این اتفاق می‌دانستم، تصمیم گرفتم آنها را بترسانم. شب حادثه درحالی‌كه یك ظرف بنزین تهیه كرده بودم راهی خانه آنها شدم. تهدیدشان كردم كه در زندگی ما دخالت نكنند اما در همین هنگام مادر همسرم به ظرف بنزین ضربه زد و بنزین روی زمین پاشید و چون بخاری روشن بود، ناگهان آتش‌سوزی رخ داد. من هم دچار سوختگی شدم و به سرعت از آنجا فرار كردم.

با اظهارات این مرد، قاضی برای او قرار بازداشت صادر كرد و وی تحت حفاظت مأموران برای درمان به بیمارستان منتقل شد. این در حالی است كه تحقیقات كارآگاهان نشان می‌دهد كه وی برخلاف ادعایش، پس از حضور در خانه پدر همسرش اقدام به پاشیدن بنزین كرده و قصد آتش زدن آنها را داشته كه خودش نیز دچار سوختگی شده است. با این حال تحقیقات كارآگاهان درخصوص این پرونده ادامه دارد و این در حالی است كه پزشكان تلاش می‌كنند تا مرد سالخورده را كه دچار 90درصد سوختگی شده از مرگ نجات دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha