یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 203577

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه شاهد بارش در مناطق غربی کشور هستیم گفت: این سامانه بارشی سه شنبه از مرزهای شرقی، کشور را ترک می کند.

سامانه بارشی، سه شنبه کشور را ترک می کند

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه شاهد بارش در مناطق غربی کشور هستیم گفت: این سامانه بارشی سه شنبه از مرزهای شرقی، کشور را ترک می کند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما،معصومه احمدی افزود: امروز در بخش هایی از مناطق غرب و دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس بارندگی خواهیم داشت و در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام ، لرستان ، بخش های شمالی استان خوزستان، بخش هایی از استان چهارمحال و بختیاری، نوار غربی استان اصفهان و در بخش هایی از استان های همدان، زنجان، مرکزی، و بخش های جنوبی استان های آذربایجانی غربی و شرقی و به تدریج به شکل خفیف در استان های قزوین، البرز و تهران بارندگی خواهیم داشت.

وی گفت: فردا دوشنبه این سامانه بارشی از مناطق غربی عبور می کند و بارش هایی در بخش های مرکزی و شرق کشور پیش بینی می شود و در جنوب شرق کشور هم انتظار بارندگی به خصوص در روزهای پایان هفته را داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز گذشته آب های خلیج فارس ، تنگه هرمز و دریای عمان مواج بود پیش بینی کرد به تدریج از مواج بودن دریا کاسته شود.

احمدی پیش بینی کرد: طی 24 ساعت آینده آسمان تهران نیمه ابری و احتمال بارش های خفیف باشد و با توجه به وزش باد از غلظت آلاینده ها کاسته شود و دمای تهران در گرمترین زمان به 7 درجه خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha