معاون اجتماعی پلیس خوزستان از مرگ یک نفر در پی تعقیب و گریز پلیس با دو معتاد در اهواز خبرداد.

شلیک مرگبار پلیس به 2 جوان معتاد/ جزئیات تعقیب و گریز پلیس و متهمان

سلامت نیوز: معاون اجتماعی پلیس خوزستان از مرگ یک نفر در پی تعقیب و گریز پلیس با دو معتاد در اهواز خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سرهنگ علی قاسمپور  گفت: ظهر امروز یکشنبه 26 دی ماه در منطقه "پاداشهر" خوزستان ماموران کلانتری ۲۳ پادادشهر با یک دستگاه موتور سیکلت در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید که در کنار خیابان توقف کرده بود مشکوک شدند.

وی افزود: پس از نزدیک شدن به خودرو، ۲ مامور متوجه می شوند که دو سرنشین پراید مشغول مصرف مواد مخدر هستند.

معاون اجتماعی پلیس خوزستان با اشاره به تیراندازی هوایی نیروهای پلیس اظهارکرد: ماموران برای جلوگیری از فرار خودروی مورد نظر در جلوی پراید، موتور را پارک کرده تا بررسی بیشتری انجام دهند.

قاسمپور ادامه داد: در این هنگام راننده پراید خودرو را به قصد زیر گرفتن ماموران به سمت آنان حرکت داد و ماموران برای جلوگیری، اقدام به تیراندازی هوائی کرده اند.

وی در خصوص دلیل شلیک نیروهای پلیس به سمت خودرو تصریح کرد: پس از چند بار اخطار ایست از سوی ماموران انتظامی یکی از ماموران به سمت خودروی شلیک کرده است تا آنها را متوقف کنند.

معاون اجتماعی پلیس خوزستان از انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان خبرداد و گفت: پس از متوقف شدن خودروی پراید مشخص شده که هر دو سرنشین یکی از ناحیه شکم و دیگری از ناحیه دست مجروح شده اند که هر دو به بیمارستان منتقل می شوند.

قاسمپور تصریح کرد: یکی از این دو سرنشین که حدودا ۳۷ سال سن دارد و از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته فوت و دیگری تحت درمان قرار گرفته و حال او رضایت بخش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha