یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

جوان سابقه‌داری که چند سال پیش برادرش در یک نزاع فردی را به قتل رسانده بود، این‌بار خودش دست به قتل زد.

نگاه چپ قتل مرد معتاد را رقم زد

سلامت نیوز: جوان سابقه‌داری که چند سال پیش برادرش در یک نزاع فردی را به قتل رسانده بود، این‌بار خودش دست به قتل زد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، اردیبهشت‌ماه سال ٩٤ شخصی با پلیس ١١٠ تماس گرفت و از کشته‌شدن جوانی با ضربات چاقو در امرآباد ورامین خبر داد. پس از اعلام این خبر، مأموران پلیس به‌سرعت در محل حاضر شدند.

پس از تحقیقات اولیه پلیس در محل وقوع جرم مشخص شد مقتول فردی ٣٦ساله به نام مهران است که در نزاع با غلام و حسن با ضربات چاقو کشته شده است. با توجه به گفته شاهدان و تحقیقات پلیس، مأموران غلام و حسن را بازداشت کردند و به اداره آگاهی انتقال دادند. به‌این‌ترتیب، غلام پس از دستگیرشدن در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفت و در همان تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

غلام روز حادثه را این‌گونه برای کارآگاهان شرح داد: «ساعت چهار صبح بود که برای کشیدن مواد به خانه مادرزن حسن رفته بودم. تقریبا همیشه برای کشیدن مواد به آنجا می‌رفتم. آنجا پاتوق افراد معتاد بود. پس از یک ساعت فردی وارد خانه شد تا حالا او را ندیده بودم. ناگهان بدون هیچ دلیلی به من گفت چرا به من چپ‌چپ نگاه می‌کنی؟ به او گفتم من که به تو کاری نداشتم. گفت خیلی پررو شدی و با چاقو چند ضربه به من زد. حسن پس از شنیدن صدای دعوای ما از اتاق بیرون آمد و ما را از هم جدا کرد و مهران را از خانه بیرون انداخت. مهران از خانه بیرون رفت ولی همچنان در کوچه به من فحاشی می‌کرد. از خانه بیرون رفتم. پشتش به من بود چشمم به چاقوی پشت کمرش افتاد آن را برداشتم و دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. مهران را دیدم که غرق در خون نقش بر زمین شده. از گردنش خون می‌آمد. هول کرده بودم گوشی موبایل همراهم نبود درِ تک‌تک خانه‌ها را برای کمک زدم. تنها کسی که در را برایم باز کرد یکی از همسایه‌ها به نام علی بود. به او گفتم با اورژانس تماس بگیرد. بعد از ٤٥ دقیقه اورژانس آمد. خون زیادی از مهران رفته بود زمانی که اورژانس آمد او مرده بود.

در ادامه تحقیقات مأموران متوجه شدند غلام در خانواده‌ای آشفته زندگی می‌کرده‌ است. او علاوه بر اینکه خودش چندین فقره سابقه درگیری داشته‌ است برادرش نیز در سال ٨٤ به جرم قتل جوانی بازداشت شده اما با توافقی که با اولیای‌دم انجام داده ‌است، دیه پرداخت کرده و آزاد شده ‌است. غلام در این درگیری با برادرش شریک نبوده اما چندین فقره سابقه دعوا و جرائم دیگر را در پرونده خودش دارد. به‌این‌ترتیب با توجه به اعترافات غلام و حسن و سایر مدارک موجود در پرونده و شکایت اولیای دم کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد. بعد از انجام تشریفات قانونی غلام در برابر قضات قرار گرفت و بار دیگر روز حادثه را شرح داد. او در ادامه اظهار پشیمانی کرد و گفت: قبول دارم من حسن را کشتم اما از کاری که کرده‌ام، پشیمانم. با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات برای تصمیم‌گیری درباره این پرونده وارد شور شدند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha