یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خنداب گفت: یک پزشک قلابی که در شبکه اجتماعی تلگرام، اقدام به تبلیغ و پخش داروهای غیرمجاز می کرد در عملیات پلیس خنداب دستگیر شد.

پزشک قلابی تلگرامی دستگیر شد

سلامت نیوز: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خنداب گفت: یک پزشک قلابی که در شبکه اجتماعی تلگرام، اقدام به تبلیغ و پخش داروهای غیرمجاز می کرد در عملیات پلیس خنداب دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمود عیسی آبادی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان خندابی مبنی بر فعالیت فردی تحت عنوان پزشک و طبابت و تجویز داروهای گیاهی از سوی وی به صورت غیرمجاز در شبکه های مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد در شبکه تلگرام فعالیت می کند و با راه اندازی یک کانال اقدام به تبلیغ و توزیع داروهای گیاهی می کند که پس از شناسایی و دستگیری متهم، در بازرسی از منزل وی ۴۱۲ قوطی انواع داروهای گیاهی فاقد مجوز و تاریخ تولید کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به اینکه طبق نظر ماموران شبکه بهداشت و درمان خنداب، تمامی داروهای مکشوفه فاقد استانداردها و مجوزهای لازم برای مصرف است، خاطرنشان ساخت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha