در نزدیک به ۱۰ ماه گذشته از سال جاری، ۱۳۸ هزار و ۳۵۳ واقعه طلاق در کشور ثبت شده که از این تعداد، ۱۰۵ هزار و ۵۳۳ مورد طلاق توافقی بوده است.

ثبت ۱۰۵ هزار طلاق توافقی در ۱۰ ماه گذشته/۶۷۰ هزار نفر ازدواج کردند

سلامت نیوز: در نزدیک به ۱۰ ماه گذشته از سال جاری، ۱۳۸ هزار و ۳۵۳ واقعه طلاق در کشور ثبت شده که از این تعداد، ۱۰۵ هزار و ۵۳۳ مورد طلاق توافقی بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه‌قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اعلام این خبر، درباره آخرین وضعیت ازدواج و طلاق‌های ثبت شده در دفاتر ازدواج و طلاق سراسر کشور، به خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم گفت: از اول فرورین سال 95 تا 25 دی امسال، 678 هزار و 736 واقعه ازدواج در کشور ثبت شده است.

این مسئول عالی قضایی اضافه کرد: همچنین در این مدت، 138 هزار و 353 واقعه طلاق ثبت شده که از این تعداد، 105 هزار و 533 مورد طلاق توافقی و 32 هزار و 820 مورد غیرتوافقی بوده است.

به گفته تویسرکانی بالاترین و پائیین‌ترین سن طلاق در میان مردان به ترتیب 92 و 16 سال و در بین زنان نیز بالاترین سن طلاق، 79 سال بوده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اضافه کرد: بالاترین و پائین ترین سن ازدواج در بین زنان در 10 ماه گذشته به ترتیب 85 و 11 سال و در بین مردان نیز بالاترین سن ازدواج، 94 سال بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha