رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون دستیاری سال 96 فردا منتشر می شود، گفت: داوطلبان از اول تا دهم بهمن ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری فردا منتشر می شود

سلامت نیوز:رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون دستیاری سال 96 فردا منتشر می شود، گفت: داوطلبان از اول تا دهم بهمن ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، محمد حسین پورکاظمی با اعلام این مطلب اظهار کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 96 از فردا سه شنبه 28 دی ماه جاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی http://sanjeshp.ir/  منتشر می شود. لازم است داوطلبان قبل از ثبت نام دفترچه راهنما را با دقت مطالعه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 96 از اول بهمن شروع می شود و تا دهم این ماه ادامه دارد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان با تاکید بر اینکه ظرفیت پذیرش در دوره دستیاری تخصصی پزشکی برای سال آینده کاهش نخواهد یافت گفت: ظرفیت پذیرش در این آزمون اردیبهشت ماه سال 96 از سوی دانشگاه‌ها به وزارت بهداشت اعلام خواهد شد. اما نکته مهم این است که ظرفیت پذیرش در این آزمون در مقایسه با سال 95 که بیش از 3 هزار نفربود، کاهش نخواهد یافت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha