طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای به‌جای نایلونی در راستای ترویج این فرهنگ در جامعه و به‌منظور حفظ محیط‌زیست با توزیع 300 کیسه پارچه‌ای در دبستان شاهد شهید محسنی این شهرستان اجرا شد.

طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای به‌ جای کیسه‌های نایلونی

سلامت نیوز: طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای به‌جای نایلونی در راستای ترویج این فرهنگ در جامعه و به‌منظور حفظ محیط‌زیست با توزیع 300 کیسه پارچه‌ای در دبستان شاهد شهید محسنی این شهرستان اجرا شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای به‌جای نایلونی در راستای ترویج این فرهنگ در جامعه و به‌منظور حفظ محیط‌زیست صبح امروز در دبستان شاهد شهید محسنی این شهرستان اجرا شد.
مدیر دبستان شاهد شهید محسنی حراست از محیط‌زیست را عامل اصلی حفظ سلامت عمومی جامعه دانست و بر لزوم حرکتی عمومی در این راستا تأکید کرد.


فریبا جمشیدی بابیان اینکه با پیدایش پلاستیک و تبدیل آن به یک بلای مصنوعی، ضربان نبض زمین به شماره افتاد عنوان داشت: کیسه‌های نایلونی، بسته‌های مواد خوراکی و هر چیزی که از جنس پلاستیک باشد در حقیقت قاتلان زنجیره‌ای طبیعت هستند.
وی تصریح کرد: خانواده‌ها با رعایت نظافت شهری و استفاده از مواد مصرفی تجزیه‌پذیر نقش مهمی در حفظ سلامت عمومی جامعه ایفا می‌کنند و دانش‌آموزان می‌توانند بهترین عوامل انتقال فرهنگ به درون خانواده‌ها باشند.


جمشیدی در پایان سخنان خود از توزیع 300 کیسه پارچه‌ای بین دانش‌آموزان و معلمان دبستان شاهد شهید محسنی خبر داد و گفت: اگر هر فردی به سهم خود نسبت به مسائل اطراف به‌ویژه محیط‌زیست حساسیت نشان داده و احساس مسؤولیت کند گام مؤثری در این راستا برداشته خواهد شد.


طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای به‌جای کیسه‌های نایلونی با اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع ازجمله نمایش، سرود، سخنرانی و... در زمینه حفظ محیط‌زیست و با حضور مسؤولان آموزش‌وپرورش و اعضای انجمن همیاران و پاک‌سازان طبیعت این شهرستان برگزار شد.

       
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha