رییس علوم پزشكى ایران گفت: بیمه تامین اجتماعی هنوز بدهی سال 94 خود را به ما پرداخت نكرده است.

تامین اجتماعی بدهى سال 94 را هنوز پرداخت نکرده است

سلامت نیوز:رییس علوم پزشكى ایران گفت: بیمه تامین اجتماعی هنوز بدهی سال 94 خود را به ما پرداخت نكرده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛جواد حاجى میراسماعیل رییس علوم پزشكى ایران  با اشاره به بدهی سازمان هاى بیمه گر به این دانشكاه گفت: سازمان هاى بیمه گر در مجموع حدود ٤١٦ میلیارد بدهى به علوم پزشكى ایران دارند.

وى اظهار داشت: از میزان بدهى بیمه ها به علوم پزشكى ایران حدود ٣٠ میلیارد را بیمه سلامت پرداخت كرده اما متاسفانه بیمه تامین اجتماعى هنوز بدهى سال ٩٤ را نیز به ما پرداخت نكرده است.

رییس علوم پزشكى ایران با بیان اینكه قول پرداخت بخشی از مطالبات به صورت اوراق قرضه به ما داده شده، تصریح کرد: بخشی از بدهى ها از طرف سازمان بیمه سلامت به صورت اوراق قرضه به ما پرداخت مى شود.

حاجى میراسماعیل افزود: به احتمال زیاد این اوراق را ما به بیمانكارهایی كه از ما طلب دارند، می دهیم تا بتوانیم قدری رضایت آن ها را جلب كنیم و احتمالا پزشكان و پرسنل زیر بار دریافت مطالبات خود به صورت اوراق نمی روند و ما مجبور هستیم با قرار دادن اوراق در بانک، وام گرفته تا مطالبات را پرداخت كنیم.

وى با بیان اینكه زمان پرداختى ها در مراكز تابعه علوم پزشكى ایران تفاوت دارد، یادآور شد: مطالبات برخى مراكز را تا خرداد ماه پرداخت كردیم ولى برخى مراكز درمانى و پزشكان از اسفند ماه مطالبات خود را دریافت نكردند، البته در پرداخت ها ما همیشه سعى می كنیم پرداختى پرسنل دو ماه جلوتر از پزشكان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha