مرد موتور سوار وقتی متوجه فرار جیب‌بر از دست مردم شد، مأموران گشت پلیس را از ماجرا باخبر كرد.

هوشیاری موتورسوار دزد جیب‌بر را گرفتار كرد

سلامت نیوز:مرد موتور سوار وقتی متوجه فرار جیب‌بر از دست مردم شد، مأموران گشت پلیس را از ماجرا باخبر كرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه، 14 دی‌ماه بود كه مرد موتورسواری خودش را به مأموران گشت كلانتری 115 رازی رساند و نشانی‌های مرد سارقی را كه سوار یك خودروی پراید مسافربر شده بود، در اختیار آنها گذاشت. او در شرح ماجرا گفت: در حال عبور از خیابان بودم كه متوجه شدم عده‌ای از مسافران از اتوبوس تندرو پیاده شده‌اند و در حال تعقیب مردی میانسال هستند. معلوم بود آن مرد میانسال دزد است و جیب مسافران را خالی كرده است. دیدم كه آن مرد هنگام فرار یك كیف‌دستی را به طرف مردم پرتاب كرد، تا احتمالاً دست از تعقیب او بردارند. او وقتی به من رسید، خواست تا سوارش كنم و او را از محل دور كنم تا به دست مردم نیفتد كه قبول نكردم. دستش را گرفتم تا مانع فرارش شوم، اما هر طور كه بود، خودش را نجات و به فرارش ادامه داد. بعد هم سوار یك خودروی پراید مسافربر و از محل دور شد.

با مشخصاتی كه این موتورسوار در اختیار پلیس گذاشت، مأموران گشت خود را به خودروی پراید مسافربر رساندند و بعد از متوقف كردن خودرو، مرد میانسال را بازداشت كردند. همزمان چند نفر از مسافران اتوبوس هم در محل حاضر شدند و گفتند كه این مرد جیب آنها را خالی كرده است.
از آنجا كه احتمال می‌رفت این مرد از مجرمان سابقه‌دار باشد به دستور قاضی برای تحقیق بیشتر در اختیار كارآگاهان پایگاه هفتم پلیس اگاهی قرار گرفت. بررسی سوابق او زود نشان داد كه حسن. ف 56 ساله یكی از جیب‌برهای معروف است كه از سال 1386 بارها دستگیر شده و به زندان افتاده است. كارآگاهان همچنین در بررسی شكایت‌های مطرح شده شاكیان بیشتری را شناسایی كردند. آنها هم بعد از حضور در اداره پلیس حسن را به عنوان سارق شناسایی كردند. سرهنگ كارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندانی كه به این شیوه در ایستگاه‌ها یا اتوبوس‌های تندرو هدف جیب‌بری قرار گرفته‌اند، خواست برای طرح شكایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha