سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

خواستگار سمج وقتی با جواب رد بازیگر معروف روبه‌رو شد، مزاحمت‌های اینترنتی‌اش را آغاز کرد. او تهدید می‌کرد که اگر زن بازیگر با او ازدواج نکند وی را به قتل می‌رساند یا اینکه رویش اسید می‌پاشد.

تهدید بازیگر معروف به قتل و اسیدپاشی

سلامت نیوز: خواستگار سمج وقتی با جواب رد بازیگر معروف روبه‌رو شد، مزاحمت‌های اینترنتی‌اش را آغاز کرد. او تهدید می‌کرد که اگر زن بازیگر با او ازدواج نکند وی را به قتل می‌رساند یا اینکه رویش اسید می‌پاشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، این پرونده چندی پیش و با شكایت بازیگر معروف تلویزیون به‌نام «ب» در پلیس فتای استان البرز به جریان افتاد. این زن در تشریح ماجرا گفت: مدت‌ها بود كه در یكی از شبكه‌های اجتماعی فعالیت داشتم تا اینكه چندی پیش فردی كه صفحه‌ مرا دنبال می‌كرد و مدعی بود كه از علاقه‌مندان من است، برایم پیام فرستاد و پیشنهاد ازدواج داد.

ابتدا پیام او را جدی نگرفتم اما از همان زمان مزاحمت‌هایش شروع شد و مدام پیام می‌فرستاد و درخواستش را تكرار می‌كرد. سرانجام به او جواب منفی دادم اما پس از این ماجرا تهدیدهای او شروع شد. او در شبكه‌های اجتماعی به من توهین می‌كرد و حتی تهدید می‌كرد كه مرا به قتل می‌رساند یا اینكه رویم اسید می‌پاشد. مزاحمت‌های او باعث شده بود كه آرامش و آسایش نه از من كه از خانواده‌ام نیز سلب شود و درنهایت با پیشنهاد برادرم تصمیم گرفتیم از این فرد شكایت كنیم.

با شكایت زن جوان پرونده‌ای در این خصوص تشكیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی شروع شد. مأموران با بررسی‌های تخصصی موفق شدند محل زندگی این مرد را در یكی از مناطق غربی شهر كرج شناسایی و او را دستگیر كنند. متهم پس از انتقال به اداره پلیس به جرم خود اعتراف كرد و مدعی شد كه از مدت‌ها قبل به خانم بازیگر علاقه‌مند شده و قصد ازدواج با او را داشته اما وقتی جواب رد شنیده عصبانی شده و شروع به تهدید او كرده است.

به گفته سرهنگ اقبالی، رئیس پلیس فتای استان البرز، هر چند متهم ابراز پشیمانی و ندامت كرد اما برای او قرار قانونی صادر شد و پرونده‌اش در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت. وی با بیان اینكه چهره‌های هنری و ورزشی باید فعالیت خود در فضای مجازی را محدود و حساب‌شده كنند، گفت: متأسفانه شاهد سوء‌استفاده از نام و چهره‌های هنری و ورزشی در شبكه‌های اجتماعی هستیم و عده‌ای كلاهبردار تحت نام و عناوین این عزیزان از دیگر كاربران اخاذی و كلاهبرداری می‌كنند و در این زمینه كاربران نیز باید آگاه باشند و به‌راحتی فریب این دسته از كلاهبرداران را نخورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha