تكمیل پوشش مراكز بهداشتی درمانی شهری روستایی و موارد دیگر از دیگر برنامه‌های وزارت بهداشت است و با همكاری رییس دانشگاه علوم پزشكی ایران و خرید خدمت مراكز درمانی با تعرفه دولت، این پوشش انجام خواهد گرفت و 72 مركز خرید خدمت نیز به بخش خصوصی واگذار شده است

رسیدگی به مسایل بهداشتی درمانی شهرهای حاشیه‌ای، سیاست وزارت بهداشت است
وزیر بهداشت گفت: با توجه به مهاجرت به حاشیه شهرهای بزرگ و ایجاد شهرك‌ها در اطراف تهران، رسیدگی به مسایل بهداشتی و درمانی شهرهای حاشیه‌ای سیاست وزارت بهداشت است.

به گزارش  (ایسنا)، دكتر مرضیه وحید دستجردی در حاشیه مراسم كلنگ زنی و عملیات ساختمانی بیمارستان 160 تختخوابی و افتتاح مركز دیالیز انجمن بیماری‌های خاص امام علی (ع) در شهرستان قدس با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در شهرستان و تغییر چهره این شهرستان نسبت به گذشته اظهار كرد: با همكاری و حمایت دولت و دانشگاه علوم پزشكی ایران توسعه این بیمارستان و تبدیل آن به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی از اهداف وزارت و همچنین استقرار پزشك خانواده‌ و تكمیل شبكه بهداشت و درمان نیز از جمله برنامه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان است.

وی افزود: با توجه به اهمیت خدمت رسانی به مردم در مركز دیالیز امام علی(ع) باید تا حد لازم تلاش شود تا كلیه ناراحتی‌ها، افسردگی‌ها و استرس‌های بیماران دیالیزی برطرف شود و مردم جز رنج بیماری مشكل دیگری نداشته باشند. علاوه بر این تسریع در ساخت بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان قدس نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

وزیر بهداشت در پایان گفت: همچنین تكمیل پوشش مراكز بهداشتی درمانی شهری روستایی و موارد دیگر از دیگر برنامه‌های وزارت بهداشت است و با همكاری رییس دانشگاه علوم پزشكی ایران و خرید خدمت مراكز درمانی با تعرفه دولت، این پوشش انجام خواهد گرفت و 72 مركز خرید خدمت نیز به بخش خصوصی واگذار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha