کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هفته آینده هوا سرد شده و روزهای پر بارشی را در استان های مختلف پیش رو داریم.

ورود دو موج بارشی به کشور از فردا/ هفته آینده هوا سرد می شود

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هفته آینده هوا سرد شده و روزهای پر بارشی را در استان های مختلف پیش رو داریم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،محمد اصغری  اظهار داشت: در هفته آینده شاهد کاهش دما در شهرهای کشور هستیم و روزهای سردی را پیش رو داریم. براساس پیش بینی ها دمایذ استان های آذربایجان شرقی،غربی،اردبیل،گیلان،مازندران و گلستان بین 3 تا 6 درجه کاهش می یابد. همچنین دمای دو استان خراسان شمالی و رضوی نیز بین 7 تا 12 درجه کاهش یافته و پیک سرما در این مناطق است.

وی ادامه داد: دمای هوای تهران، البرز،قزوین، سمنان و زنجان نیز بین 3 تا 6 درجه کاهش می یابد. همچنین استان های کرمان و اصفهان نیز شاهد کاهش 4 تا 8 درجه ای دما خواهند بود. براساس پیش بینی ها روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته آینده سردترین روزهای هفته است.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی،امروز و تا ظهر فردا در شهرهای صنعتی و کلانشهرها به علت سکون هوا شاهد افزایش آلاینده ها خواهیم بود.

اصغری با اعلام اینکه هفته آینده روزهای پربارشی را پیش رو داریم، تاکید کرد:از عصر فردا موج جدید بارشی از شمال غرب کشور وارد شده و استان های ساحلی خزر را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین در جنوب شرق کشور نیز با ورود موج دریا به خشکی، از پنج شنبه شب به ترتیب در استان های سیستان و بلوچستان،خراسان جنوبی،هرمزگان و کرمان شاهد بارش باران هستیم. دامنه فعالیت این موج به فارس هم کشیده می شود.

وی افزود: روز شنبه برای تهران هوای بارانی پیش بینی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha