چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 203904

به گفته یک متخصص طب سنتی، سلامت مغز، قلب و کبد رابطه مستقیمی با کارکرد مناسب دستگاه تناسلی دارند و مصرف غذاهای مقوی و مغذی نه تنها اصلی‌ترین نقش را در تولید نطفه‌های سالم و کارآمد دارد بلکه می‌تواند تقویت‌کننده قوای جنسی نیز باشد.

تقویت قوای جنسی با حلوای خرما

سلامت نیوز: به گفته یک متخصص طب سنتی، سلامت مغز، قلب و کبد رابطه مستقیمی با کارکرد مناسب دستگاه تناسلی دارند و مصرف غذاهای مقوی و مغذی نه تنها اصلی‌ترین نقش را در تولید نطفه‌های سالم و کارآمد دارد بلکه می‌تواند تقویت‌کننده قوای جنسی نیز باشد.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر محمد علی زارعیان در گفتگو با سلامت آنلاین افزود: حلوای خرما یکی از مواد غذیی موثر بر قوای جنسی است. این حلوا را با خرما، عسل، قند، زعفران، آرد نان خشک، پودر مغز بادام، گردو، پسته، شیره خرما و روغن اصیل حیوانی (ترجیحا روغن گاوی) تهیه می کنند که تاثیر شگفت انگیزی بر تقویت جنسی دارد.

وی تصریح کرد: این ترکیب به دلیل شیرینی بالا برای بیماران دیابتی مناسب نیست و همچنین بشدت چاق کننده است و در نتیجه کسانی که اضافه وزن دارند باید در مصرف آن احتیاط کنند.

زارعیان با اشاره به دیگر غذاهای مناسب برای تقویت قوای جنسی گفت: غذاهایی که حاوی نخود، پیاز و خرما باشند و مصرف انواع مربای شقاقل، بالنگ، زنجبیل، مربای زردک (هویج ایرانی)، مربای گردو، حلوای زردک و فرنی نیز در این زمینه بسیار مفیدند.

او همچنین موثرترین اقدام در تقویت قوای جنسی را دریافت ماساژ از یک فرد باتجربه و آگاه به اصول ماساژ برشمرد و اظهار کرد: روغنمالی کف پاها و مالش ساق پا با روغن های خوشبو مثل روغن دارچین و انجام ورزش هایی که باعث افزایش جریان خونرسانی در ناحیه تناسلی و لگن شوند می تواند سبب افزایش تحریکات و قوای جنسی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha