شنبه ۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 20393

استقبال کارگران خدمات شهری از خدمات خانه سلامت کارگر بسیار خوب بوده و در طول ایام هفته بعد از فراغت از کار یا قبل از شروع به کار از خدمات پزشکی، مشاوره خانواده، پیشگیری از اعتیاد، رفتارهای پرخطر و مشاوره تغذیه بهره مند می شوند.

خانه سلامت برای کارگران
سلامت نیوز: شهرداری منطقه 18 در جهت پایش خدمات سلامت و توانمندسازی و آموزش مهارتهای زندگی در قالب مشاوره های فردی و خدمات پزشکی برای کارگران خدمات شهری براساس اولویت ها و نیازها و درخواستهای این قشر زحمت کش شهرداری و همچنین با هدف پیشگیری و کاهش رفتارهای پرخطر، اقدام به راه اندازی خانه سلامت کارگر نموده است.
 به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت سلامت یعنی وضعیتی که در آن فرد از لحاظ جسمانی، ذهنی و اجتماعی در شرایط کاملاً مناسب بوده و تنها به عدم حضور بیماری یا ناتوانی منحصر نمی‌شود. همچنین بهره مندی از بالاترین استانداردهای قابل دسترسی سلامت یکی از اساسی ترین حقوق انسانهاست، بدون در نظر گرفتن نژاد، مذهب، اعتقادات سیاسی، شرایط اقتصادی یا موقعیت اجتماعی؛ با توجه به این مطالب، شهرداری تهران راه اندازی خانه سلامت کارگر را با این هدف که، هر فرد بتواند خواسته ها و نیازهای خود را شناخته و آنها را برطرف نماید و یا براساس شرایط و امکانات آن را اصلاح نماید، در دستور کار قرار داده است.
گفتنی است استقبال کارگران خدمات شهری از خدمات خانه سلامت کارگر بسیار خوب بوده و در طول ایام هفته بعد از فراغت از کار یا قبل از شروع به کار از خدمات پزشکی، مشاوره خانواده، پیشگیری از اعتیاد، رفتارهای پرخطر و مشاوره تغذیه بهره مند می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha