مدیر تیم‌های انست سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه عملیات نجات برای محبوس‌شدگان ساختمان فروریخته پلاسکو همچنان ادامه دارد،‌ گفت: به دلیل دود غلیظ و خاموش نشدن کامل آتش، هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

عملیات جست‌وجو به کندی پیش می‌رود/ دود غلیظ مانع پیشرفت عملیات

سلامت نیوز:مدیر تیم‌های انست سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه عملیات نجات برای محبوس‌شدگان ساختمان فروریخته پلاسکو همچنان ادامه دارد،‌ گفت: به دلیل دود غلیظ و خاموش نشدن کامل آتش، هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،اسماعیل اسکندری  در ارتباط با عملیات جست‌وجو توسط سگ‌های زنده‌یاب در ساختمان فروریخته پلاسکو اظهار داشت:‌ نیروهای آتش‌نشانی هنوز مشغول آواربرداری بوده ولی به دلیل دود غلیظ و خاموش نشدن آتش عملیات جست‌وجو به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه هنوز کسی از زیر آوار خارج نشده است،‌گفت:‌ عملیات نجات به کندی پیش می‌رود ولی با این وجود همه تیم‌های امدادی آماده‌باش بوده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مدیر تیم‌های انست سازمان امداد و نجات خاطر نشان کرد: حجم آوار بسیار زیاد است ولی با این حال با همکاری نیروهای آتش‌نشانی جهت نجات حادثه‌دیدگان و یا خارج کردن اجساد تونل زده شده ولی به دلیل اینکه کار بسیار سخت است و باید حفاری صورت بگیرد، هنوز کسی از زیر آوار خارج نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha