این نمایشگاه كه در دو بخش تخصصی غذای سالم و جشنواره فرهنگی و هنری و با حضور تولیدكنندگان محصولات غذایی سالم برگزار خواهد شد بر آن است تا در سومین سال برپایی خود، به معرفی الگوهای صحیح تغذیه در كودكان،بزرگسالان و مصرف كنندگان بپردازد.

برگزاری "سومین نمایشگاه تخصصی غذای سالم  و جشنواره طلایه داران ایمنی وسلامت صنایع غذایی کشور"
سلامت نیوز: سومین نمایشگاه تخصصی غذای سالم همزمان با جشنواره طلایه داران ایمنی وسلامت صنایع غذایی کشور با همکاری و نظارت معاونت غذا وداروی وزارت بهداشت و درمان، وزارت‌ آموزش و پرورش ،سازمان شیلات ایران ،دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور،تشکلها، واحدهای تولیدی و دست‌اندرکاران مرتبط در این حوزه، با هدف اشاعه فرهنگ تولید و مصرف غذای سالم و ایمن، و با شعار "غذای سالم، ایمنی و سلامت"از تاریخ 2 تا 5 آذر 1389 درتهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه  كه در دو بخش  تخصصی غذای سالم و جشنواره فرهنگی و هنری و با حضور تولیدكنندگان محصولات غذایی سالم  برگزار خواهد شد بر آن است تا در سومین سال برپایی خود، به معرفی الگوهای صحیح تغذیه در كودكان،بزرگسالان و مصرف كنندگان بپردازد.

این نمایشگاه و جشنواره جانبی آن كه در مركز نمایشگاه های کانون، واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد علاوه بر رویكرد اجتماعی، دارای برنامه های آموزشی و فرهنگی متناسب با علم تغذیه و سلامت جامعه است كه بستر مناسبی برای آموزش و ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها و كودكان به عنوان سرمایه های آینده كشور خواهد بود.

علاقمندان در صورت تمایل برای كسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های دبیرخانه 4-77515570 تماس حاصل فرمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha