رییس اورژانس کشور گفت: از لحظه حادثه تاکنون 121 مصدوم داشته‌ایم و تمام مصدومان جز 2 نفر مرخص شده‌اند.

تعداد مصدومین حادثه پلاسکو 121 نفر است

سلامت نیوز:رییس اورژانس کشور گفت: از لحظه حادثه تاکنون 121 مصدوم داشته‌ایم و تمام مصدومان جز 2 نفر مرخص شده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، کولیوند رییس اورژانس کشور اظهار کرد: از لحظه حادثه تاکنون 121 مصدوم داشتیم. تمام مصدومان جز 2 نفر مرخص شده‌اند که روند درمان آنها در حال انجام است.

رییس اورژانس کشور گفت: 20 دقیقه پیش دو آتش‌نشان در محل حادثه دچار آسیب شده و به سرعت به بیمارستان انتقال داده شدند؛ اما حادثه آنها شدید و نگران‌کننده نیست و به مراکز درمانی برای دریافت خدمات انتقال داده شدند.

کولیوند در مورد امکانات امدادی اظهار کرد: به اندازه کافی تخت اورژانس، بیمارستان‌ها و تخت‌های بستری را برای حوادث پیش‌بینی کرده و آماده داریم. همچنین فوریت‌های پزشکی در محل حادثه حضور فعال دارد. با توجه به شرایط ویژه و دشوار کار در اینجا، متخصص‌های طب اورژانس و آمبولانس‌های آی‌سی‌یو در محل حادثه حضور دارند.

رییس اورژانس کشور با بیان اینکه مصدومانی که در بیمارستان بستری شده‌اند، حالشان خوب است و مشکل جدی ندارند در مورد احتمال زنده بودن محبوسان در زیر آوار اظهار کرد: باید صبر کنیم و ببینیم چطور می‌شود. امیدواریم خدا کمک کند و کسی را که زنده ببینیم، نجات دهیم. همه اینها در حد حدس و گمان است و باید به خدا توکل کرده و صبر کنیم.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha