پس از جمع شدن حادثه، کارگروه‌ها و کمیته‌هایی تشکیل می شود و به مباحث رسیدگی و مسئولیت هر نهادی را مشخص می کنند.

بنیاد مستضعفان: پلاسکوی جدید را 2 ساله می سازیم

سلامت نیوز:پس از جمع شدن حادثه، کارگروه‌ها و کمیته‌هایی تشکیل می شود و به مباحث رسیدگی و مسئولیت هر نهادی را مشخص می کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه این ساختمان قبل از انقلاب ساخته شده و سرقفلی همه واحدهای آن به مردم واگذار شده بود عنوان کرد: بنابراین ما هیچ چیزی در اختیار نداشتیم جز اصل مالکیت ساختمان. البته ما هم مسئولیتی داریم و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نمی کنیم.

سعیدی‌کیا که به همراه وزیر کشور در منطقه پلاسکو حضور یافته بود، ضمن عرض تسلیت به همه خانواده‌های داغدار، مردم، کسانی که کسب و کار داشتند و آتش‌نشانانی که با این کار و فداکاری بزرگ نام خودشان و خدمت رسانی به این شکل را پرآوازه کردند، گفت: به فرموده رهبری این روزها مسئله اصلی نجات جان کسانی هست که زیر آوار مانده اند.

وی افزود: دستگاههای مختلفی در این جمع کردن و ساماندهی حادثه مسئولیت دارند.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه این ساختمان قبل از انقلاب ساخته شده و سرقفلی همه واحدهای آن به مردم واگذار شده بود، عنوان کرد: بنابراین ما هیچ چیزی در اختیار نداشتیم جز اصل مالکیت ساختمان.

سعیدی کیا افزود: پس از جمع شدن حادثه، کارگروه‌ها و کمیته‌هایی تشکیل می شود و به مباحث رسیدگی و مسئولیت هر نهادی را مشخص می کنند.

وی با بیان اینکه امروز می‌خواهم خطاب به کسانی که اینجا کسب و کار داشتند اعلام کنم که این ساختمان را با کیفیت بسیار خوب و منطبق با مشخصات خوب ظرف دوسال خواهیم ساخت، گفت: پس از آن این واحدها را طبق ضوابطی به ذینفعان واگذار خواهیم کرد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در پایان گفت: انتقادهایی وارد بود که چرا دیر سر زدم و باید بگویم که وجودم اینجا خیلی ضروری نبود ولی امروز برنامه ریزی و کارهایی در این باره انجام دادیم و اینجا اعلام کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha