سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با یادآوری تصویب ماده ای در برنامه ششم توسعه مبنی بر پیش‌بینی آتش‌نشانی به‌عنوان شغل سخت و زیان‌آور، گفت: مجلس با این مصوبه برای مجموعه کارکنان آتش‌نشانی اقدامی موثر انجام داد.

پیش‌بینی آتش‌نشانی به‌عنوان شغل سخت و زیان‌آور در برنامه ششم

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با یادآوری تصویب ماده ای در برنامه ششم توسعه مبنی بر پیش‌بینی آتش‌نشانی به‌عنوان شغل سخت و زیان‌آور، گفت: مجلس با این مصوبه برای مجموعه کارکنان آتش‌نشانی اقدامی موثر انجام داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، محمد خدابخشی در واکنش به حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو، گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت با درک حساسیت‌های حرفه آتش‌نشانی، آن را به عنوان یکی از مشاغل سخت و زیان‌آور در برنامه ششم توسعه پیش‌بینی کردند و اکنون منتظر اعلام نظر شورای نگهبان برای نهایی شدن این قانون هستیم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مصوبه مجلس در زمینه تعیین شغل آتش‌نشانی به عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور کمک بزرگ و موثری به این مجموعه خواهد بود که امیدواریم مورد نظر موافق شورای نگهبان نیز قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی، همچنین با حضور در آتش‌نشانی شهرستان الیگودرز به آتش‌نشان‌های قهرمان پلاسکو نیز ادای احترام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha