مدیر بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و سرپرست بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه رازی با بیان اینکه نباید به بیمه به عنوان کالای لوکس نگاه شود می گوید قیمت بیمه‌های آتش‌سوزی آنقدر بالا نیست که مالکان ساختمان‌ها بگویند نمی‌توانند آن را بپردازند.

به بیمه آتش سوزی به دید کالای لوکس نگاه نکنیم

سلامت نیوز:مدیر بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و سرپرست بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه رازی با بیان اینکه نباید به بیمه به عنوان کالای لوکس نگاه شود می گوید قیمت بیمه‌های آتش‌سوزی آنقدر بالا نیست که مالکان ساختمان‌ها بگویند نمی‌توانند آن را بپردازند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،محمد باباکردی با اشاره به حادثه پلاسکو و اینکه بیمه رازی در اطراف یا داخل این ساختمان بیمه‌نامه‌ای نداشته است، اظهار کرد: بیمه آتش سوزی باید جدی گرفته شود و درست تر این است که تمام ساختمان‌ها این بیمه‌نامه را داشته باشند، البته مهم‌تر از این موضوع این است که کلیه اماکن باید از سیستم اطفا حریق بهره‌مند باشند تا در صورت بروز حادثه زیان‌ها به حداقل برسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ساختمان‌های قدیمی‌ای وجود دارد که آسانسورهایشان نیاز به تعمیر و نوسازی دارد و همچنین سیستم اطفا حریقشان باید نوسازی و بازنگری شود در نتیجه ذی نفع های آن ساختمان ها باید به فکر این موارد باشند.

مدیر بیمه های مسئولیت، مهندسی و سرپرست بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه رازی با بیان اینکه مردم باید به بیمه به عنوان یک کالای ضروری نگاه کنند، گفت: در حال حاضر شرکت‌های بیمه از همه نظر سعی می کنند فرهنگ بیمه را گسترش داده و در این مورد تبلیغات داشته باشند، ولی علیرغم این موضوع مردم نیز خود باید به اهمیت و ضرورت بیمه نگاه ویژه داشته باشند و به آن به عنوان یک کالای لوکس نگاه نکنند چرا که الان اگر واحدهای پلاسکو بیمه‌نامه آتش‌سوزی داشتند مالکان آنها حداقل از بابت خسارت‌های مالی خیالشان راحت بود.

باباکردی با اشاره به اینکه قیمت بیمه‌های آتش سوزی نسبتا کم است، تشریح کرد: قیمت بیمه‌های آتش‌سوزی بالا نیست که مالکان بگویند از عهده‌اش بر نمی‌آیند در نتیجه نباید در این مورد سهل انگاری شود چرا که می‌توانیم با حق بیمه‌ای نازل دارایی مان را بیمه کنیم تا لااقل از این گونه حوادث آسیبِ مالی نبینیم.

وی در پایان اظهار کرد: درست است که داشتن بیمه‌نامه برای مالک، قوت قلب است. اما امیدوارم که چنین حوادثی هرگز رخ ندهد چرا که در هر حال زیان‌های جانیِ آن به هیچ طریقی قابل جبران نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha