رئیس بخش تولید واکسن تب برفکی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به اینکه هیچ نگرانی از کمبود واکسن تب برفکی در کشور وجود ندارد، گفت: تا پایان سال جاری 30 میلیون دز از این واکسن توسط این موسسه تولید و تحویل می شود.

تولید 30 میلیون دز واکسن تب برفکی تا پایان سال 95 در کشور

سلامت نیوز:  رئیس بخش تولید واکسن تب برفکی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به اینکه هیچ نگرانی از کمبود واکسن تب برفکی در کشور وجود ندارد، گفت: تا پایان سال جاری 30 میلیون دز از این واکسن توسط این موسسه تولید و تحویل می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، دکتر حسن ایزدی روز یکشنبه با بیان اینکه تاکنون بیش از 24 میلیون دز واکسن تب برفکی تولید شده، افزود: واکسن تب برفکی با کیفیت 6PD50 در این موسسه تولید می شود.


به گزارش موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی،وی اظهار داشت: این واکسن ها که با همکاری شرکت روناک تولید می شود که با این میزان تولید، نیاز داخلی کشور به این واکسن تامین شده است.


وی با اشاره به اینکه از این میزان تولید در حال حاضر بیش از 21 میلیون دز واکسن تب برفکی به سازمان دامپزشکی کشور تحویل شده، افزود: پیش بینی می شود تا انتهای سال، 30 میلیون دز واکسن تب برفکی از سوی موسسه رازی و روناک تحویل سازمان دامپزشکی کشور شود.


رئیس بخش تولید واکسن تب برفکی موسسه رازی با تاکید بر اینکه این واکسن با کیفیت بالاتری نسبت به گذشته تولید شده، گفت: با این میزان تولید نیازی به واردات این واکسن به کشور وجود ندارد و تلاش می کنیم در سال آینده در راستای صادرات این محصول قدم برداریم.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha